Ett litet test

Jag fick ett roligt sms här om dagen från min vän Sooz och tänkte att jag skulle göra en liten undersökning utifrån det och skickade vidare till både tjejer och killar.  Smset löd såhär: Har duy lust att träffas och ja lite sex, ingen behöver få veta. sedan var det meningen att man skulle bläddra neråt. jag blev förvånad över att så många faktiskt inte bläddrade neråt och läste hela sms.et. hade de gjort det så hade de sett att det var ett skämtsms och att det var ännu ett sånt där skittrist kedjesms. Resultatet blev såhär:
Ungefär 5 killar gick på det och ville ha sex.
Några killar gick på det först men bläddrade sedan neråt och upptäckte skämtet.
EN kille svarade att han inte kunde ha sex med mej.
De flesta tjejer trodde att jag hade skickat fel.
EN tjejkompis skojade tillbaka och skrev: "självklart vill jag ha sex med dej bejbi".
ungefär två-tre stycken svarade inte.
Resten gick helt enkelt på det.
Ingen gick inte på det och bläddrade inte neråt.
Den enda som inte gick på det var jag. jag förstod att något var lurt.Det var kul att känna sig lite smart för en gångskull;)

Antingen är människan alldeles för upptagen med sig själv för att kunna läsa ett helt sms. Eller så är hon helt enkelt för stressad i dagens samhälle. Killarna däremot , verkade faktiskt lite desperata. Kan en kvinna få en man dit hon vill? Om hon är riktigt listig, så väljer jag att svara JA på den frågan. Dessutom tror jag att nästan alla kvinnor försöker spela fina i kanten när de flesta mer eller mindre är "slynor". Det låter hårt, men thats life.

Nu ska jag möta min bästis inne i stan:)

heddå

jag har för dålig fantasi just nu för att komma på en bra rubrik

Nu tänkte jag ta upp en känslig fråga. nämligen bröst!  Det förvånar mej egentligen hur bröstfixerat samhället faktiskt är idag. Jag var ute med min vän Madde igår, som har bröstinplantant. Så min fråga är; killar, varför är ni inte lite mer diskreta när ni kollar in en tjejs pattar? (igår gällde det iofs inte bara killarna). en tjej tycker om att få uppmärksamhet. men en tjej vet alltid om en kille kollar in hennes bröst. ALLTID! det är då ni killar oftast framstår som skithögar. så snälla, titta oss i ögonen när ni pratar med oss! trots att ni vet att vi vill ha uppmärksamheten egentligen.
 Det förvånar mig faktiskt att folk verkligen blängde och tisslade och tasslade runt omkring. Nu kanske jag inte är lika faschinerad vid bröst som män är. men jag är iallafall diskret om jag kollar på en tjej på det där sättet (ja,de flesta tjejer gör också det). dock så verkar hon tycka om uppmärksamheten,och jag tycker det är så jäkla härligt att hon kan stå där med tisslande folk runtomkring och vara stolt. Jag har alltid haft komplex för mina stora bröst. men för första gången i mitt liv så upplevde jag att mina meloner var som vindruvor i jämförelse. Det kändes konstigt men ändå skönt att jag slapp få drägg efter mig haha. Jag blir förvisso sällan raggad på och är inte direkt den snyggaste på festen men jag har hört att folk sagt till Micke att jag är flörtig utav mig när han inte är med. Herregud, får man inte vara trevlig och prata emd folk? eller så är det jag som är dum och itne fattar när folk raggar på mig . haha.
en sista fråga, varför tycker de flesta killar om stora bröst? Vad är det som är så speciellt med dem? Jag har inte riktigt förstått just det. Om jag vore kille så skulle jag faktiskt föredra ett par mindre och fastare.
jaja. they comes in all kinds of sizes. och tur är väll det :)

nog om det.
jag var som sagt med madde igår. vi fikade på sivletto och sedan gick vi hem till henne och gjorde en sallad och drack öl. senare fick vi , som sagt, för oss att dra ut :) maddes kompis Thobbe hängde också med ut.

nu ska jag snart möta Anette inne i stan. brottom brottom såg jag nu

hejdå så länge/SweetEm

minnen från mantorp

jag minns när min själ lämnade kroppen. jag var levande död. Du likaså.
idag, ett år senare, blöder inte såren längre. jag kan andas igen och se på dig med öppna ögon.
vi har gått genom det värsta en människa kan tvingas st¨å ut med. Jag vill inte minnas,men kan inte låta bli att tänka på det iallafall. Dock så ser jag tillbaka med förundran och en gnutta förtjusning. Jag minns inte känslorna. Jag minns inte hur ont det gjorde, men jag vet att om vi klarar av att gå genom en sådan sak , så klarar vårat förhållande av vad som helst. Jag är starkare än någonsin och redo för att flyga. Redo för att se vad livet har att erbjuda. Tillsammans med en kärlek som är vacker och lätt som en fjäder. Inte som det var förr. När längtan jag kände inom mig var som en besatthet och drev oss till vansinne. Dock har jag aldrig slutat älska dig, och kärleken har alltid varit den starkaste jag upplevt. Jag ser fram emot att få leva tillsammans med dig, bejbi. Är det något som går fel så har vi iallafall försökt. Jag är inte rädd för att leva längre. Om jag så måste göra det med eller utan någon. För ensam, det kommer jag aldrig vara.

länge leve livet!!

Mantorp var skoj. lagom med dricka. åt som en häst hela helgen. undrar om det var mitt undermedvetna som sa åt mej att nu bannemig äter du så du inte blir sådär full som förra året haha,..dock så börja det regna på söndagen, precis när jag började bli intresserad av drag racing hehe.. men men. bättre lycka nästa gång:P

Nu sitter jag i Mickes soffa vid hans dator. ska snart bege mig hemåt. Linnea kommer snart. och sedan ska mamma och margita komma och hälsa på :)

hejdå på ett tag/SweetEm

Jag kan också bli någon

Jag känner mig glad idag. snälla, ta inte ifrån mig denna känsla.
Det gick ganska bra att övningsköra idag. så innan detta året är slut så har jag körkort.
Dock så önskar jag att jag vore någon. eller Något. Jag vill inte fastna i förskoleträsket. Jag skulle faktiskt kunna jämföra den branchen med kvicksanden som jag och Linnea fastnade i på Gotland. Svår att ta sig ur, men det går. Trots att man kanske tappar något på vägen. som ett par skor. nämen skämt åsido, jag vill verkligen skriva. Jag ska lyckas. även om det kommer ta lång tid. jag tycker att människan ska göra det som hon brinner för och tycker om. Jag tycker om småglin. men är så himla rädd att fastna som sagt. jag vägrar bli en i mängden bland alla bittra svenssons som åker sina fula volvo 740 och tutar på övningskörare, när de i själva värket inte är ett dugg bättre själva.
Här är en lista på saker som jag ska göra och klara av inom en viss framtid:

1. Klara av att ta körkortet
2. Köpa mig en amazon
3. Gå skrivarlinjekursen
4. Fortsätta att leva som jag gör nu

Sådär. Det borde inte vara så svårt att fullfölja inom åtminstone två år.
Ni ska få se. Jag kommer bli något, snart. Inom en viss framtid åtminstone. Det är inte bara Linnea som kan lyckas. Jag kan också göra det om jag vill.

nu ska jag sluta skriva och snart gå ner till tvättstugan.
Hejdå på en stund/Sweet Em

Kutens Bensin; ett paradis mitt i havet

Då var man hemma igen från Gotland då:) det har hänt så sjukt mycket saker haha..skriver ner allting nu så jag inte glömmer bort :P

Vi åkte i torsdags tidigt på morgonen. Jag och Linnea hade sju väskor sammanlagt med oss haha :D Vi var framme vid 13tiden i Visby. vi fick vänta en halvtimme på bussen som skulle ta oss till Fårösund. Under tiden tog vi lite snygga bilder på ett ankare som låg vid hamnen. hehe.. När vi var i Fårösund tog vi färjan över till Fårö. sedan kom det första problemet: hur i all sin dar ska vi komma till campingen med all denna packning:S äsh.-det är nog inte så långt tänkte vi. men jo det var det visst. iallafall med sju väskor som vägde bly! det var förvisso endast drygt 2 Km . men med alla väskor så. när vi utmattade kom fram till Solhaga Camping så slog vi upp tältet och gjorde oss hemmastadda. Det tog ett tag att få upp tältet eftersom systrarna krångel velade och visste inte vart vi skulle ha tältet eftersom det var massa myror på det stället som vi ville vara på från början haha..jaja. vi märkte iallafall att duscharna och toaletterna var hyfsat fräsha. och till våran lättnad så såg vi att det fanns kök! så då kunde vi laga mat själva hihi :)
på kvällen gjorde vi inte så värst mycket. Vi åt middag och gick å lade oss ganska tidigt.  ´

fredagen så gick vi upp skapligt. Sedan var det dags för att besöka Kutens Bensin! vi visste inte hur vi skulle komma dit bara. Farbrorn som hade campingen sa att det inte var så långt att gå , och bad oss att hälsa Kuten. haha. men sedan bestämde vi trots allt att vi skulle hyra cykel. så då gick vi till färjeläget och tog färjan över till Fårösund där vi hyrde cykel. på grund av begränsad ekonomi så fick det bli en tandemcykel! svårt i början,men det var lite kul ändå att cykla på en sådan.  jag såg dessutom en ford fairline-56 på en garageuppfart till salu:D synd att man inte har pengarna:/
sedan så stack vi tillbaka till campingen, bytte om till badkläder (jag i min ursnygga 50.talsbaddräkt förståss) och packade matsäck som vi skulle ha med oss under dagen. Vi hade ingen aning om vilken jäkla resa det skulle bli.
Jag kan iallafall säga att jag är glad att vi inte gick hela vägen. det första stoppet gjorde vi vid Fårö kyrka. där blev det vattenpause och en upplevelse som jag inte glömmer så länge jag lever. Solen sken och havet blänkte otroligt vackert uppifrån höjden i olika nyanser av blått. tänk att man inte alls behöver åka långt för att se sådant.tänk att det är möjligt att se sådant i Sverige! det trodde jag inte..
nästa stop blev då Kutens Bensin. äntligen! ett helt fantastiskt ställe.jag trodde jag hade kommit till himlen, bokstavligt talat. jag lovar,jag ska lägga upp bilder hehe:P  men det får bli på facebook och när jag fått bilderna av Linnea hehe.. Det fanns gamla saker överallt och cafeet var fantastiskt. Vi gick runt och kikade och tog foton. alla gamla bilvrak och kylskåp var mest fascinerande!  Vi drog sedan vidare , för vi var badsugna.. Vi cyklade ën liten bit bortom Kutens. Vi såg några som badade och tänkte att ja, där kan vi också bada eftersom dem gör det. men nä, det kunde vi tydligen inte. Där vi trodde att det var okej att gå över så var det flera meter djup gegga. skulle tro att det var kvicksand! vi satt fast ordenligt ,men kom loss. Utan våra skor! det var iallafall tur att vi hade flipflop båda två. surmultna och trötta cyklade vi vidare mot Suderstrand. Det var ett mycket bättre alternativ. Sand så len som den mjukaste sammet. Hav så blått som de djupaste babyögon. Det var fullt med folk men otroligt fint. där var vi kvar i några timmar. Vi tog en massa bilder. delvis på mig i min fina baddräckt haha!
Barfota och utmattade så var vi förståss tvugna att cykla hela vägen hem igen :( det tog ett tag och jag lovar att jag aldrig haft så ont i hela mitt liv efter en jävla sadel! jag har faktiskt t.o.m. fått ett sår efter det som ser ganska illa ut faktiskt :/ hmm jaja. sånt är livet .
väl tillbaka så böt vi om och lagade middag. när vi ätit så var vi ju tvugna att cykla och lämna tillbaka cykeln.. vi gick sedan och lade oss ganska tidigt.

lördagen så åt vi våran frukost vid stranden som låg en bit bort från campingen. vi badade och plockade snäckor. Efter en stund var det dags för att möta Valeria vid färjan. Vi handlade lite och begav oss sedan tillbaka till campingen.  Vi fixade ordning på Valerias tält, som vi använde som garderob eftersom  vi hade så mycket packning. så sov valeria med mej och Linnea i vårt tält.
vi gjorde ordning oss och packade ihop maten och grillen för att sedan bege oss till färjeläget, Igen. Därifrån så tog vi bussen till en hållplats nära Kutens. Vi satte oss på gräset en bit bort och grillade våran medtagna mat :) Vi grillade korv, drack vin och försökte komma lite i rock n rollstämning. Det funkade ganska bra haha. Det var jättemysigt faktiskt trots att det blåste jättemycket. Vid 20-tiden så drog vi till Kutens. Tyvärr så märkte vi att banden inte skulle börja spela föränn kl. 22.30 ungefär. inte alls runt kl. 20-21 som jag är van vid annars. Vi satt och spelade kort och drack öl. eller, flickorna drack cider och jag riktig dryck i form utav öl;)
Jag gjorde bort mig dessutom. jag stod tydligen och pratade med en utav bandmedlemmarna, vilket jag inte hade någon aning om. Jag frågade när bandet skulle börja spela och sa typ: De är väll inne och repar nu? och han svarade; Nä vi sitter och äter. och jag fattade inte att han var med i bandet. så jag surrar vidare och sedan svarar han: det är vi som är bandet!  jag svarar och sluddrar någonting om att det inte är så lätt att hålla reda på alla människor man ser. det var oerhört pinsamt.
Hur som helst, banden var sjukt bra . tyvärr så blev det lite tjafs mellan oss:/ men det hör väll till. vi drog ganska tidigt. runt 00.30 (jo det är tidigt för jag är ALLTID kvar tills bandet spelat sista låten och alla lampor tänds i taket. ni vet, då när man förstår att det är dags att gå hem och man ser hur hemska alla ser ut efter att ha dansat och druckit öl hela natten haha). vi beställde en taxi. ¨så slapp vi lifta haha. Jag träffade föresten på Fredrik (tror han heter så) från Sivletto. kul att man är sån pass stammiskund så att personalen känner igen mig hehe :) "råkade" skicka en bild till en person också. på två stycken rostiga essoburkar som jag vet att han gillar. jag fick en bild tillbaka som var tagen från hans bilruta. det var väll en okej bild. men sedan så ville jag tydligen ha sex och var kåt. ett får var jag också. bara för att man vill säga hej:S hmm..jag vet inte vad jag ska säga.mer än att det är ett omoget beteende för en 27.åring :S
ibland är saker svåra att förstå. Det är lite konstigt faktiskt. att jag först förlorar den störsa kärleken jag upplevt med någon. Micke. tjämpat för att få den tillbaka. slitis mellan mig själv och honom. tagit farväl för att sedan finna den igen. däremellan fann jag två andra. två likasinnade som honom. en lika gammal och lik till sättet så det var skrämmande. en annan ganska ung och oerfaren gällanade livet, men dock så lik honom till utseendet. betyder detta något? är det så att vi människor tjämpar så febrilt efter att vinna någonting och finner omedvetet något som nästan är lika bra och stort eller likadant som det vi en gång hade? för att kanske glömma det vi hade och må bra igen med en annan, eller samma person efter att ha vågat släppa taget, glömma och hitta tillbaka.. eller dras vi helt enkelt till likadana människor hela livet? jaja. nu drömmer jag mig bort igen:P hur som helst, natten blev iallafall inte den bästa. det hade regnat och regnade fortfarande. tältet var blött och blev ännu blötare. Jag sov inte speciellt bra den natten.
men för att sumera vistelsen på Kutens:  Kutens kändes så mycket bättre än raggarträffarna jag snurrar runt  på. Det var mer äkta på något sätt. jag får en konstig känsla inom mej när jag tänker på Kutens. en sorts kärlek. det är som ett drömställe som jag trodde inte existerade på riktigt men som plötsligt uppenbarar sig mitt framför mina ögon. De som är lika nostalgiska som mej förstår nog lite grann vad jag menar. Kutens Bensin; ett paradis långt bort men ändå så nära. På en ö utanför civilistationen och livet som man är van vid att leva, men ändå så lätt att nå. Jag måste tillbaka! Jag hade det sjukt roligt och dansade som aldrig förr.

söndagen när vi vaknade hade det slutat regna. åtminstone för en stund. Vi åt frukost utanför tältet . sedan visste vi itne vad vi skulle göra denna dag, mycket på grund av vädret och även dålig ekonomi. vi bestämde oss iallafall för att åka över till Fårösund. vi skulle hyra cyklar,men klockan blev för mycket så vi struntade i det. Istället promenerade vi till Fårösunds fästning. vi trodde att det skulle vara mycket ballare än vad det var. det var bara en restaurang som de byggt runt om det som fanns kvar utav fästningen. men lite ballt var det iallafall.
sedan begav sig jag och mina pensionärer som jag hade med mej;) ( den ena hade ont i foten och var tvungen att gå fort, den andra ont i knät och var tvugnen att gå sakta) tillbaka. självklart började det åska och sedan regna. men det avtog ganska fort ändå. på campingen lagade vi våran otroligt goda påhittade soppa som vi kallade för "den fattiga camparen";) vi åt i värmestugan/samlingsrummet (som vi upptäckte samma dag fanns). vi satt sedan där och spelade spel och kort. utanför fönstret duggade det . Det blåste upp och vädret kändes riktigt höstligt.på natten trodde vi att tältet skulle blåsa iväg. haha.!

Måndag, dags att fara hem! vi åt frukost i värmestugan, gjorde oss i ordning och packade. Vi åkte med en buss som gick kl. 11 ungefär och var i Visby lite mer än en timme efter det.vi lämnade in våra väskor vid hamnen och gick sedan runt i Visby tills båten skulle gå. vi hade med oss matsäck och gick på medeltidsmuseeum. efter det tog vi en fika på ett fantastiskt cafe som heter St. Hans. cafeet är byggt mitt i ruinerna utav två gamla kyrkor som hetter just St. Hans och även St. Peter om jag inte minns fel. det bästa cafeet jag varit på , förutom Kutens och Sivletto;)
båten gick kl. 19 ca. vi var i Nynäshamn vid 22.30 . valerias pappa hämtade oss och jag fick skjuss till Fridhemsplan, där Micke mötte mig :) han åkte med mig hem och ligger i skrivande stund bakom mig och snarkar;)

För att sumera hela resan: Trots missöden så har jag lärt mig saker och haft det roligt.
Det var tur att vi hade luftmadrass i tältet, för annars hade vi varit dyngsura söndag och måndag morgon. eller, blötare än vad vi redan var. Fårö är en jättemysig ö, dock bör man ha bättre ekonomi när man är där haha. och helst körkort och bil. Vi stockholmare är ju så borskämda att kunna åka kollektivt precis överallt. och Visby är en otroligt vacker stad, vilket jag inte uppmärksammade för 8 år sedan när jag var på Gotland senast.antar att jag uppskattar miljön runt omkring mig nu när jag blivit äldre. Man kan nästan säga att Visby är sveriges svar på Rom! Gotland är alltså kort och gott ett perfekt resemål om man vill komma bort ett tag.
och en sak är iallafall säker efter denna resa: Vi har fått en jävla massa konditionsträning!

det var nog allt. Iallfall det mesta. hoppas att du har orkat läsa allting;)

Till veckan så blir det nog Mantorp någon utav dagarna. Jag åker kanske med Micke. Jag vill egentligen till Rättvik med Sussie. men jag har inte råd p.g.a körskolan:( fan va skönt när det är klart! jag ska övningsköra idag. ganska kul hehe :)
Imorron kommer moster Margita hem till mamma och stannar en vecka ungefär, så ska försöka hinna träffa henne också. hon ville gå på Gröna Lund,vilket låter som en bra ide hehe:)

jaja. nu kurrar magen. dags att äta någon kanske?

hejdå så länge / Sweet Em

myspysöndag

vilken härlig dag. den var skit när jag vaknade. men när jag sen fick träffa Linnea, Ingela, Bengt och Mammsen så blev det mycket bättre:) vi åkte till Rosersbergs slott och hade picknick. utanför då för slottet var stängt. lite kallt var det men mysigt ändå :) jag hade glömt hur fint det är i Rosersberg. måste gå in i slottet någon gång:) jag älskar verkligen gamla slott å sånt. eller, jag älskar ju iofs allt som är gammalt haha !
jag är så glad att jag har min familj och mina nära vänner.  jag älskar er så mycket!! <3 och det är sån tur att Ingela och Bengt finns för annars hade allt som hänt sen midsomras varit svårare. tack!    jag borde koncentrera mig och lägga ner energin på dem som verkligen bryr sig om mej och som finns där för mej, istället för att tänka på att försöka vara så bra hela tiden och bli omtyckt. de riktiga vännerna stannar ändå!

min fina brödrost som jag fick
utav Micke på marknaden i Västerås

när det blir varma sommardar, kom ihåg mig då.

vistelsen i skärgården hos pappa var jättemysig. vii plockade blåbär och promenerade. trist bara att vi var tvugna att åka hem när det blev fint väder :/

igår blev det american car showNorrtälje då.  det var kul i början. Roligast var det på dagen på själva träffen. men kvällen var mer som ett långdraget, småkasst samlag. Ett sådant när man väntar på orgasmen som aldrig kommer hahaha.
Jag, micke och Linnea åkte buss dit. Ja jag fick faktiskt med mig syrran hehe. Fast hon var bara där på dagen. hon intervjuvade presidenten i yankie ranch :) vi träffade Ingela och Bengt också. jag hoppade runt ganska mycket ändå.
på kvällen drog vi till deras klubb. det var som sagt kul i början.det var roligast när vi stod utanför faktiskt. innan vi drog in. för väl där inne så drog alla åt olika håll känns det som. vet inte vad som hände riktigt. Folk blev upptagna med sina ragg och allt vad det var. och Micke stod mest och pratade bilar och det var inte så kul eftersom jag inte fattade nått. men visst jag förstår väll honom lite grann och får väll unna honom det. han hade ju kul iaf.. jag dansade och gick runt lite på egen hand ett tag och hälsade på folk..  kände mig mest ivägen tillslut.. jag vet att jag inte var det. men det kändes så och den känslan är outhärdig. det får mig bara att tänka tillbaka på skoltiden å sånt:( jag vet. det var längesen. men sånt sitter kvar och lämnar spår. Jag undrar om det är jag som gör fel? är det jag som trycker ner mig själv och gör mig själv ensam och utanför?eftersom jag så många gånger i mitt liv har flytt och gått iväg..
Micke säger att jag inte är ensam och utanför trots att jag känner så. men varför känner jag så då?? han menar att han alltid kommer ställa upp för mig. det vet jag mycket väl. men hur mycket människor man än har runt omkring sig så kan man känna sig ensam på något sätt..jag kan inte riktigt förklara. men liksom. ensam på det sättet att det känns som att ingen förstår. att ingen förstår ens innersta känslor och som om man är där med kroppen, men att tankarna och själen befinner sig någon annanstans och inte riktigt är närvarande. som om själen egentligen tillhör någon annan.
jaja.
sedan så fick vi efter många om och men skjuss utav Adde och några kompisar till honom. resan gick långsamt. det hände lite skit på vägen också. vi åkte i en äcklig gammal pilsnerhink. men ska inte klaga. jag kom ju hem iallafall.  jag är nog inte så mycket för sådant där. pilsnerhinkgrejen. men visst, det kunde ju varit roligare om det var tidigare på kvällen när man var pigg och glad fortfarande..  men jag vet inte jag. ibland känns det som att detta inte är min grej. raggarlivet elelr vad man ska säga. och ibland känns det underbart.. jag är nog mer för rockabillylivet isåfall. trots att det iofs nästan är samma sak. dock måste man då vara och se ut på ett speciellt sätt. vilket jag inte gör.  men bilarna är klart snyggare när de är lite äldre och inte är yngre än 60.tal ungefär..
jag vet inte vem jag är längre :(  jag vet faktiskt inte varför det känns såhär ibland. är det jag som tar saker för givet och inte är nöjd med det jag har? en vän sa till mej att bilträffarna m.m. inte är som de var förr åså. kanske det är så att jag går på träffarna, festerna m.m. med den inställningen att jag måste göra det för att alla andra är där och synas inför dem? Inte för att jag själv vill och för att vilja ha kul?om jag skulle ha den inställningen istället, kanske tillställningarna skulle bli mycket roligare?
eller vore det säkrast att byta intresse helt? sitta hemma och sticka och se på antikrundan låter som en bra ide. antikrudan är iofs bra :) jag önskar att jag vore så modig som tereze å flytta utomlands ett tag.men det är jag för feg och hemmatam för att göra.
jag vill bara inte falla tilbaka och må dåligt igen :/  tack Micke för att du fortfarande vill ha mig och älskar mig för den jag är! <3

men men. imorgon är en annan dag. det kanske kommer kännas bättre. ska nog sluta dricka sprit dessutom och hålla mig till öl och cider. då blir man inte lika knäpp i huvudet haha.

idag ska jag, linnea, ingela och bengt träffa Mamma. får se vad vi ska hitta på. jag återkommer om det :P

hejdå/Sweet Em

Skepp o`hoj!

såå himla skönt med semester. igår , natten till tisdag alltså, sov jag 14 timmar typ! behövde det nog .:)

det ordnade sig;) så nu har VelFia bestämt sig för att använda sitt gamla nummer;) som numera är abonemang hehe..

jag ska snart iväg och övningsköra. kör ju numera i vällingby:) det fungerar mycket bättre. nu slipper jag ha ångest och ont i magen varje gång som jag ska köra.. sedan ska jag och Majsan möta Linnea någonstans. sedan bär det av till skärgården :D ska vara på Fjärdlång tills på fredag.  vi åker nog hem på fredag eftermiddag.. Norrtälje på lördag ju.. iih.. roligt :D
så får väll se hur det går med katten ute på Fjällong,. men men. måste ta med henne för finns ingen som kan hjälpa mej med henne:/ Micke ska jobba över så mycket.. och på sätt å vis så är det faktiskt min katt och mitt ansvar, som jag inte kan lämna bort hela tiden. hon är ju som en bebis. hoppas hon itne kommer bli allt för arg på de andra tre katterna haha :) tur att de är kastrerade. och honkatten brukar sällan vara hemma så.. om Daisy rymmer så kommer jag inte bli glad däremot:/

just ja.. jag är numera en brödrost rikare :) hihi. fick en brödrost utav Micke på marknaden i Västerås. en gul elva. det värsta är att jag kommer vilja ha allihopa nu :O ;)

nu måste jag jhoppa in i duschen,.
vi hörs när vi störs;)

puss och hej / Sweet Em

skit och

skitcomviq. har varit utan mobil hela helgen:( å just under power meet också.så typiskt.. så har köpt ett nytt kontantkort nu istället. så får jag väll se om jag ska använda det gamla eller inte. men ni kan ju säga till om ni vill ha det nya numret!" så kan ni spara båda så.. vet inte än om och när det nya kommer fungera:/  skulle teckna abonemang istöllet för kontantkort.. men fick hem två abongemangskort :S jaja.. det visar sig.

power meet resan var kul iaf. åkte ner efter jobbet i fredags å mötte micke vid Antabuss;) haha.. vilket gäng allså.  jaja.

orkar inte skriva mer nu.

hej

shoppingFeber

imorse vaknade jag med feber och en snorig näsa :S så stannade hemma från jobbet. itne speciellt kul. vill faktiskt jobba. har massvis att göra innan vi stänger för sommaren. men men. jag får väll lita på att mina kära kollegor fixar det:)
får se om jag jobbar imorron. jag tror det iaf. åtminstone så måste jag åka dit å öppna, för jag sa det till Ulrika. så får väll åka hem igen isåfall.. har blivit bättre nu. men svårt att veta om det är värmen eller om jag verkligen har feber :S
hur som helst så var jag ändå till KS och undersökte hjärtat igen. så får se hur det blir. om jag ska göra en ny undersökning eller itne.. sedan så var jag kvar i stan en stund. trots att jag inte orkade egentligen. jag letade efter en affär som Ingela pratade om skulle sälja badkläder. hittade inte den tror jag. men hittade en annan. eller så var det den .-strunt samma:P jag och mina sk. former hittade iaf tillslut TVÅ baddräker. 60.talsmodell den ena och den andra lite mer 70.tal egentligen. men ser mer ut som 60.tal. å 60.tal går faktiskt bra;) hittade ett par 60.talssolbrillor också:) så nu är man fattig igen.men men. inget att göra åt. har ju åtminstone snygga badkläder haha. köpte en bikini igår på twilfit också. en helt vanlig randig bikni egentlogen. men behövde det också kände jag..
färgade håret igår också btw. tänker inte säga vilken färg;)
jaja..

nu ska jag vila mej.
får se om det blir power meet. men åker nog även om jag ä'r sjuk. orka sitta hemma å uggla.