när det blir varma sommardar, kom ihåg mig då.

vistelsen i skärgården hos pappa var jättemysig. vii plockade blåbär och promenerade. trist bara att vi var tvugna att åka hem när det blev fint väder :/ 

igår blev det american car showNorrtälje då.  det var kul i början. Roligast var det på dagen på själva träffen. men kvällen var mer som ett långdraget, småkasst samlag. Ett sådant när man väntar på orgasmen som aldrig kommer hahaha.
Jag, micke och Linnea åkte buss dit. Ja jag fick faktiskt med mig syrran hehe. Fast hon var bara där på dagen. hon intervjuvade presidenten i yankie ranch :) vi träffade Ingela och Bengt också. jag hoppade runt ganska mycket ändå.
på kvällen drog vi till deras klubb. det var som sagt kul i början.det var roligast när vi stod utanför faktiskt. innan vi drog in. för väl där inne så drog alla åt olika håll känns det som. vet inte vad som hände riktigt. Folk blev upptagna med sina ragg och allt vad det var. och Micke stod mest och pratade bilar och det var inte så kul eftersom jag inte fattade nått. men visst jag förstår väll honom lite grann och får väll unna honom det. han hade ju kul iaf.. jag dansade och gick runt lite på egen hand ett tag och hälsade på folk..  kände mig mest ivägen tillslut.. jag vet att jag inte var det. men det kändes så och den känslan är outhärdig. det får mig bara att tänka tillbaka på skoltiden å sånt:( jag vet. det var längesen. men sånt sitter kvar och lämnar spår. Jag undrar om det är jag som gör fel? är det jag som trycker ner mig själv och gör mig själv ensam och utanför?eftersom jag så många gånger i mitt liv har flytt och gått iväg..
Micke säger att jag inte är ensam och utanför trots att jag känner så. men varför känner jag så då?? han menar att han alltid kommer ställa upp för mig. det vet jag mycket väl. men hur mycket människor man än har runt omkring sig så kan man känna sig ensam på något sätt..jag kan inte riktigt förklara. men liksom. ensam på det sättet att det känns som att ingen förstår. att ingen förstår ens innersta känslor och som om man är där med kroppen, men att tankarna och själen befinner sig någon annanstans och inte riktigt är närvarande. som om själen egentligen tillhör någon annan.
jaja.
sedan så fick vi efter många om och men skjuss utav Adde och några kompisar till honom. resan gick långsamt. det hände lite skit på vägen också. vi åkte i en äcklig gammal pilsnerhink. men ska inte klaga. jag kom ju hem iallafall.  jag är nog inte så mycket för sådant där. pilsnerhinkgrejen. men visst, det kunde ju varit roligare om det var tidigare på kvällen när man var pigg och glad fortfarande..  men jag vet inte jag. ibland känns det som att detta inte är min grej. raggarlivet elelr vad man ska säga. och ibland känns det underbart.. jag är nog mer för rockabillylivet isåfall. trots att det iofs nästan är samma sak. dock måste man då vara och se ut på ett speciellt sätt. vilket jag inte gör.  men bilarna är klart snyggare när de är lite äldre och inte är yngre än 60.tal ungefär..
jag vet inte vem jag är längre :(  jag vet faktiskt inte varför det känns såhär ibland. är det jag som tar saker för givet och inte är nöjd med det jag har? en vän sa till mej att bilträffarna m.m. inte är som de var förr åså. kanske det är så att jag går på träffarna, festerna m.m. med den inställningen att jag måste göra det för att alla andra är där och synas inför dem? Inte för att jag själv vill och för att vilja ha kul?om jag skulle ha den inställningen istället, kanske tillställningarna skulle bli mycket roligare?
eller vore det säkrast att byta intresse helt? sitta hemma och sticka och se på antikrundan låter som en bra ide. antikrudan är iofs bra :) jag önskar att jag vore så modig som tereze å flytta utomlands ett tag.men det är jag för feg och hemmatam för att göra.
jag vill bara inte falla tilbaka och må dåligt igen :/  tack Micke för att du fortfarande vill ha mig och älskar mig för den jag är! <3

men men. imorgon är en annan dag. det kanske kommer kännas bättre. ska nog sluta dricka sprit dessutom och hålla mig till öl och cider. då blir man inte lika knäpp i huvudet haha.

idag ska jag, linnea, ingela och bengt träffa Mamma. får se vad vi ska hitta på. jag återkommer om det :P

hejdå/Sweet Em


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0