myspysöndag

vilken härlig dag. den var skit när jag vaknade. men när jag sen fick träffa Linnea, Ingela, Bengt och Mammsen så blev det mycket bättre:) vi åkte till Rosersbergs slott och hade picknick. utanför då för slottet var stängt. lite kallt var det men mysigt ändå :) jag hade glömt hur fint det är i Rosersberg. måste gå in i slottet någon gång:) jag älskar verkligen gamla slott å sånt. eller, jag älskar ju iofs allt som är gammalt haha !
jag är så glad att jag har min familj och mina nära vänner.  jag älskar er så mycket!! <3 och det är sån tur att Ingela och Bengt finns för annars hade allt som hänt sen midsomras varit svårare. tack!    jag borde koncentrera mig och lägga ner energin på dem som verkligen bryr sig om mej och som finns där för mej, istället för att tänka på att försöka vara så bra hela tiden och bli omtyckt. de riktiga vännerna stannar ändå!


min fina brödrost som jag fick
utav Micke på marknaden i Västerås

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0