shoppingFeber

 imorse vaknade jag med feber och en snorig näsa :S så stannade hemma från jobbet. itne speciellt kul. vill faktiskt jobba. har massvis att göra innan vi stänger för sommaren. men men. jag får väll lita på att mina kära kollegor fixar det:)
får se om jag jobbar imorron. jag tror det iaf. åtminstone så måste jag åka dit å öppna, för jag sa det till Ulrika. så får väll åka hem igen isåfall.. har blivit bättre nu. men svårt att veta om det är värmen eller om jag verkligen har feber :S
hur som helst så var jag ändå till KS och undersökte hjärtat igen. så får se hur det blir. om jag ska göra en ny undersökning eller itne.. sedan så var jag kvar i stan en stund. trots att jag inte orkade egentligen. jag letade efter en affär som Ingela pratade om skulle sälja badkläder. hittade inte den tror jag. men hittade en annan. eller så var det den .-strunt samma:P jag och mina sk. former hittade iaf tillslut TVÅ baddräker. 60.talsmodell den ena och den andra lite mer 70.tal egentligen. men ser mer ut som 60.tal. å 60.tal går faktiskt bra;) hittade ett par 60.talssolbrillor också:) så nu är man fattig igen.men men. inget att göra åt. har ju åtminstone snygga badkläder haha. köpte en bikini igår på twilfit också. en helt vanlig randig bikni egentlogen. men behövde det också kände jag..
färgade håret igår också btw. tänker inte säga vilken färg;)
jaja..

nu ska jag vila mej.
får se om det blir power meet. men åker nog även om jag ä'r sjuk. orka sitta hemma å uggla.

tjena/SweetEm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0