jag har för dålig fantasi just nu för att komma på en bra rubrik

Nu tänkte jag ta upp en känslig fråga. nämligen bröst!  Det förvånar mej egentligen hur bröstfixerat samhället faktiskt är idag. Jag var ute med min vän Madde igår, som har bröstinplantant. Så min fråga är; killar, varför är ni inte lite mer diskreta när ni kollar in en tjejs pattar? (igår gällde det iofs inte bara killarna). en tjej tycker om att få uppmärksamhet. men en tjej vet alltid om en kille kollar in hennes bröst. ALLTID! det är då ni killar oftast framstår som skithögar. så snälla, titta oss i ögonen när ni pratar med oss! trots att ni vet att vi vill ha uppmärksamheten egentligen. 
 Det förvånar mig faktiskt att folk verkligen blängde och tisslade och tasslade runt omkring. Nu kanske jag inte är lika faschinerad vid bröst som män är. men jag är iallafall diskret om jag kollar på en tjej på det där sättet (ja,de flesta tjejer gör också det). dock så verkar hon tycka om uppmärksamheten,och jag tycker det är så jäkla härligt att hon kan stå där med tisslande folk runtomkring och vara stolt. Jag har alltid haft komplex för mina stora bröst. men för första gången i mitt liv så upplevde jag att mina meloner var som vindruvor i jämförelse. Det kändes konstigt men ändå skönt att jag slapp få drägg efter mig haha. Jag blir förvisso sällan raggad på och är inte direkt den snyggaste på festen men jag har hört att folk sagt till Micke att jag är flörtig utav mig när han inte är med. Herregud, får man inte vara trevlig och prata emd folk? eller så är det jag som är dum och itne fattar när folk raggar på mig . haha.
en sista fråga, varför tycker de flesta killar om stora bröst? Vad är det som är så speciellt med dem? Jag har inte riktigt förstått just det. Om jag vore kille så skulle jag faktiskt föredra ett par mindre och fastare. 
jaja. they comes in all kinds of sizes. och tur är väll det :)

nog om det.
jag var som sagt med madde igår. vi fikade på sivletto och sedan gick vi hem till henne och gjorde en sallad och drack öl. senare fick vi , som sagt, för oss att dra ut :) maddes kompis Thobbe hängde också med ut.

nu ska jag snart möta Anette inne i stan. brottom brottom såg jag nu

hejdå så länge/SweetEm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0