Jag kan också bli någon

Jag känner mig glad idag. snälla, ta inte ifrån mig denna känsla.
Det gick ganska bra att övningsköra idag. så innan detta året är slut så har jag körkort.
Dock så önskar jag att jag vore någon. eller Något. Jag vill inte fastna i förskoleträsket. Jag skulle faktiskt kunna jämföra den branchen med kvicksanden som jag och Linnea fastnade i på Gotland. Svår att ta sig ur, men det går. Trots att man kanske tappar något på vägen. som ett par skor. nämen skämt åsido, jag vill verkligen skriva. Jag ska lyckas. även om det kommer ta lång tid. jag tycker att människan ska göra det som hon brinner för och tycker om. Jag tycker om småglin. men är så himla rädd att fastna som sagt. jag vägrar bli en i mängden bland alla bittra svenssons som åker sina fula volvo 740 och tutar på övningskörare, när de i själva värket inte är ett dugg bättre själva.  
Här är en lista på saker som jag ska göra och klara av inom en viss framtid:

1. Klara av att ta körkortet
2. Köpa mig en amazon
3. Gå skrivarlinjekursen
4. Fortsätta att leva som jag gör nu 

Sådär. Det borde inte vara så svårt att fullfölja inom åtminstone två år.
Ni ska få se. Jag kommer bli något, snart. Inom en viss framtid åtminstone. Det är inte bara Linnea som kan lyckas. Jag kan också göra det om jag vill. 

nu ska jag sluta skriva och snart gå ner till tvättstugan.
Hejdå på en stund/Sweet Em





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0