Ett litet test

Jag fick ett roligt sms här om dagen från min vän Sooz och tänkte att jag skulle göra en liten undersökning utifrån det och skickade vidare till både tjejer och killar.  Smset löd såhär: Har duy lust att träffas och ja lite sex, ingen behöver få veta. sedan var det meningen att man skulle bläddra neråt. jag blev förvånad över att så många faktiskt inte bläddrade neråt och läste hela sms.et. hade de gjort det så hade de sett att det var ett skämtsms och att det var ännu ett sånt där skittrist kedjesms. Resultatet blev såhär:
Ungefär 5 killar gick på det och ville ha sex.
Några killar gick på det först men bläddrade sedan neråt och upptäckte skämtet.
EN kille svarade att han inte kunde ha sex med mej.
De flesta tjejer trodde att jag hade skickat fel.
EN tjejkompis skojade tillbaka och skrev: "självklart vill jag ha sex med dej bejbi".
ungefär två-tre stycken svarade inte.
Resten gick helt enkelt på det.
Ingen gick inte på det och bläddrade inte neråt.
Den enda som inte gick på det var jag. jag förstod att något var lurt.Det var kul att känna sig lite smart för en gångskull;)

Antingen är människan alldeles för upptagen med sig själv för att kunna läsa ett helt sms. Eller så är hon helt enkelt för stressad i dagens samhälle. Killarna däremot , verkade faktiskt lite desperata. Kan en kvinna få en man dit hon vill? Om hon är riktigt listig, så väljer jag att svara JA på den frågan. Dessutom tror jag att nästan alla kvinnor försöker spela fina i kanten när de flesta mer eller mindre är "slynor". Det låter hårt, men thats life.

Nu ska jag möta min bästis inne i stan:)

heddå


Kommentarer
Postat av: Andreaz

Försök inte.. jag läste hela och gick INTE på det :)

2010-01-05 @ 05:13:46
Postat av: emelie

haha okej kanske inte du gick på det:P minns inte hehe

2010-07-13 @ 22:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0