Skepp o`hoj!

såå himla skönt med semester. igår , natten till tisdag alltså, sov jag 14 timmar typ! behövde det nog .:)

det ordnade sig;) så nu har VelFia bestämt sig för att använda sitt gamla nummer;) som numera är abonemang hehe..

jag ska snart iväg och övningsköra. kör ju numera i vällingby:) det fungerar mycket bättre. nu slipper jag ha ångest och ont i magen varje gång som jag ska köra.. sedan ska jag och Majsan möta Linnea någonstans. sedan bär det av till skärgården :D ska vara på Fjärdlång tills på fredag.  vi åker nog hem på fredag eftermiddag.. Norrtälje på lördag ju.. iih.. roligt :D
så får väll se hur det går med katten ute på Fjällong,. men men. måste ta med henne för finns ingen som kan hjälpa mej med henne:/ Micke ska jobba över så mycket.. och på sätt å vis så är det faktiskt min katt och mitt ansvar, som jag inte kan lämna bort hela tiden. hon är ju som en bebis. hoppas hon itne kommer bli allt för arg på de andra tre katterna haha :) tur att de är kastrerade. och honkatten brukar sällan vara hemma så.. om Daisy rymmer så kommer jag inte bli glad däremot:/
 
just ja.. jag är numera en brödrost rikare :) hihi. fick en brödrost utav Micke på marknaden i Västerås. en gul elva. det värsta är att jag kommer vilja ha allihopa nu :O ;)

nu måste jag jhoppa in i duschen,.
vi hörs när vi störs;)

puss och hej / Sweet Em


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0