Träning


Jag har ju tränat länge på gym. Sedan jag gick i gymnasiet. Men det är först på senaste tiden som jag har börjat ta det på allvar. Sagt hejdå till sena lördagskvällar och fester som man kanske egentligen inte ville eller behövde gå på. Då hade jag ett behov av att vara överallt. Nu har jag ett behov av att finna mig själv och må bra först och främst. Resten får väll komma naturligt. De riktiga vännerna finns kvar ändå :)
Jag började träna ordentligt i oktober 2012. Jag började det med att byta gym. Den trevligaste och bästa träningsanläggningen ever! World class i Sundbyberg! 
Mina mål är att få bättre kondition, bli stark och orka mer. Ha en stark, muskulös,  vältränad och välformad kropp! och framförallt äta rätt och undvika alkohol så gott det går. Hur mycket jag vill förlora i midjemått m.m. är ännu oklart men det vore kul om skillnaden blev stor;) Min målvikt ligger runt 63 kg. Som jag vägde för 6 år sedan. Jag vet inte riktigt vad jag vill göra i framtiden men funderar deffinitivt på någon typ av tävling inom tyngdlyftning , PT utbildning eller liknande. Poledance vill jag testa på också ;)  Springa vårruset igen ska jag göra. Tjejmilen hade jag tänkt anmäla mig till i vår. så får se vad framtiden har att bjuda på :)

Startvikt : 72 kg! Från Oktober till februari har jag gått ner 4-5 kg!
I Januari tog jag de första bilderna (före-bilderna). Jag lägger dock ut bara en bild för de andra är så otroligt pinsamma . 
Sakta men säkert går det nedåt ;) Mest märks det på centimetrarna. Jan-feb förlorade jag te.x 4 cm runt magen/midjan!
Jag mäter mig en gång varje månad och ta bilder kommer jag göra kanske var tredje månad eller så. Väger mig gör jag en gång varje vecka men skriver ner det en gång i månaden i min träningskalender. Ordning och reda ska det vara;)


 



I April är det dags att ta nya bilder och det ska bli spännande att se hur förändringen ser ut på bild. För förändringar har jag märkt i kläder , centimeter, vikt och kommentarer :)


Kommentarer
Postat av: Nathil

Jag tycker du har en fin kropp här också:D Ska bli kul och se framtida bilder!! =)

2012-03-09 @ 17:52:41
URL: http://nathil.sajberhagen.com
Postat av: emelie

Nathil: Tack gumman :D ja det tycker jag också;)

2012-03-09 @ 18:21:54
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0