Söndag


Då var denna vecka snart slut då. Tiden går så himla fort man hänger inte med.

Jag har inte kunnat träna sen i torsdags. Har börjat känna mig förkyld och ont/knasig i halsen :( Jävla skit. Jag vill ju träna.

I lördags var jag, Linnea och Helene från jobbet på Vernissage på Moderna Museumet. Det var en vernissage där barn och ungdomar från åldern 1-18 år fick ställa ut olika verk. Barnen från jobbet ställde ut. Det var jättekul att se. Vi träffade på en massa föräldrar och barn från jobbet också ..Vi gick även på de andra uställningarna. Dock konst som jag inte riktigt förstod mig på. Konstiga filmer, husmodeller m.m. Jag förstår iofs inte konst överhuvudtaget. Hur mycket jag än försöker. Men lite intressant var det ändå :)  
Riktig konst som jag förvisso förstår mig på är naturen ! och även gamla hus och byggnader. Jag kan gå omkring i timmar och bara titta på husen. Stockholm är bra vackert! Det är bara att lyfta blicken så ser man :)

På kvällen var jag och Linnea till Anette och Jonas och Tristan på middag. Det var trevligt. Fick paket ;)

Det har dock varit enb omtumlande vecka och helg :/ Har fått reda på saker som gör så att livet inte kommer vara det samma :/ Mer säger jag inte.

Idag har jag plockat ordning och rensat garderoben. Det är otroligt vad mycket kläder och saker man samlar på sig egentligen. Tre kassar blev det. Plus att jag har två kassar sedan innan med kläder som bara har stått. Mamma kommer hit så ska vi gå till Stadsmissionen med grejerna och ta en promenad också :)

Hej så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0