Premiär


Nu har jag inte skrivit på hela veckan märker jag.
Jag hinner aldrig sitta vid datorn i veckorna efter att jag tränat .

Veckan har väll varit som vanligt . Jobb och träning. Träningen går bra. kanske för bra;)
Igår, lördag, var jag med Kim, Emma, Carro och Eje på stan och åkte lite raggarbil:D premiäråket. Det var underbart :D men kallt.. Emma och hennes syster Carro tyckte jag blivit liten. hehe vill ju inte bli för liten ;)
På dagen på lördagen var jag och Linnea och Carro på stan . Jag skulle kolla efter ett par byxor på Sivletto. men de var antingen för stora eller för små . det suger faktiskt att ligga mellan två storlekar :( så nu måste jag gå ner lite till så jag kan köpa kläder hehe.
Men det känns kul att så många märker att jag gått ner i vikt. och ändå är det "bara" 5 kg :O men jag har väll mycket muskler ;)

Idag åt jag och Linnea våfflor hemma hos mamma mums :D

Annars händer inte speciellt mycket.
sommartid nu. och jag känner mig tröttare än någonsin.ska nog lägga mig och vila lite.

puss hej / Sweet Em



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0