Nu gör vi ett nytt försök


Sådärja. Då var det dags igen.
Jag har inte skrivit sedan min älskade farfar for till himlen. God bless his soul <3

Jag ska verkligen skärpa mig nu. Det går alldeles för lång tid mellan gångerna som jag skriver.
Jag skulle vilja skriva lite mer om min träning och göra om min blogg lite grann. Det skulle vara otroligt roligt om folk började läsa den ;) och om jag kunde inspirera andras träning m.m.
Bloggen är ju faktiskt fin som den är. Och rockabilly , jänkare m.m. är ju faktiskt en stor del av mitt liv fortfarande . såklart ! Men, det är även träning. Så jag får se hur bloggen kommer se ut inom en snar framtid;)
På tal om träning. 
En vän till mej skrev en sak på sin status på facebook som jag känner igen mig i och vill därför poängtera;  Jag tränar inte för att jag känner mig tjock m.m. Det är ett stort intresse för mig för att jag tycker om att känna mig stark och må bra och för en gångskull lyckas med någonting i livet. Det är inte mycket jag lyckats med i livet hitills. Eller "känt mig bra på". Men nu har jag verkligen funnit mej själv i träningen och vill bara fortsätta och fortsätta eftersom jag faktiskt ser resultat ! Jag får väll skylla mig själv om folk tycker det är trist att jag skriver om träningen hela tiden och är tråkig som inte festar så mycket. Men detta är jag. jag har inget intresse av att supa ner mej och må skit flera dagar efteråt som förr i tiden. så det så ;)
jag vill bli stark , skitsnygg och vältränad. inget kan stoppa mej ;)

Självklart kommer jag ju inte sluta åka på bilträffar och åka raggarbil ;)

Nu ska jag nog försöka mig på att göra om min blogg lite. Vi får väll se hur det går;)

Puss och kram / Sweet Em



Kommentarer
Postat av: Nathil

Jag hejar på dig Emel:D

2012-03-09 @ 17:51:52
URL: http://nathil.sajberhagen.com
Postat av: emelie

Nathil: jäääj:D hihi

2012-03-09 @ 18:23:16
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0