Morgonpigg


Idag har jag varit riktigt hurtig ;)
Jag sprang ca.20 min i morse innan jobbet.Det gick bra . Men blev ganska så trött efteråt när jag kom till jobbet kände jag. Hade gärna lagt mig ner och vilat en stund efteråt;)
Sedan har vi haft APT idag så tränade på gymmet efter det. Styrketräning; axlar, bröst och triceps. Det gick också bra börjar ta sig nu;)

Väl hemma fick det bli en proteindrink. Mums :D
Nä nu så blir det sängen. Borsta tänderna först. noga;)

Imorgon ska jag göra ett cykeltest på Karolinska sjukhuset. Jag får ju så väldans hög puls ibland :/ särskilt på spinning. och som är svår att få ner. Har ju haft hjärtproblem förr så likabra att kolla upp det.

Sedan är det inte långt kvar till helg.skönt!

Onsdag morgon kl. 07.10


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0