Lyckan, det är att vara sig själv och ingen annan!


Idag har jag haft en bra dag faktiskt. Jag sov knappt något inatt . Fullmånens fel! För jag sover bra annars ;)
Men, det kan även vara för att jag inte har tränat på hela veckan. Jag sover så himla mycket bättre när jag tränat.
Idag känner jag mig stark innuti. Idag känner jag mig som en stabil människa och en bra pedagog.
Det kanske enligt somliga låter ytligt, men jag tror det är mycket på grund av träningen. För den hjälper mig verkligen att må bra. Det märks i mitt humör på jobbet och på fritiden. Jag blir som en helt ny människa och det är helt underbart att känna så!

Äntligen fredag!

jag fastnade här igen ;) Jag tänkte lägga upp lite nya bilder m.m. Det mesta angående min träning. Jag har tänkt på detta med min blogg och jag är taggad att få sätta igång :)

Lite senare tänkte jag gå och handla lite . Hade tänkt göra lite fredagsmums ;) Nyttigare sådant, förstås! Receptet har jag fått av en kompis .Lovar att lägga upp det i min blogg när jag gjort dem :)

Imorgon ska jag och Linnea på Loves dop. Jag ska få låna pappas bil dit. Nervös! Jag har inte kört något sedan jag klarade uppkörningen :/ Sedan December alltså. men men. Det kommer säkert gå bra. Jag måste ju köra så. Just ja det har jag ju inte skrivit om i min blogg hehe.
Jag har hållt på 4 och ett halvt år med körkortet. Snacka om vad glad jag blev när jag klarade uppkörningen. Vilken lättnad och vilken lycka. 200 kg sten lyftes från mitt bröst på en gång.


Hej så länge och trevlig helg <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0