Framtidsmål

  • Utbilda mig till förskollärare
  • Gå någon typ av PT utbildning
  • Tävla inom fitness/styrketräning i framtiden och eventuellt testa poledancing 
  • Börja skriva/bli författare
  • Tillverka minst två och max tre underbara och vackra ungar med min fina karl! <3

Sådär. Det ska nog inte vara allt för svårt. Livet är långt ;)


Det känns som att sen jag skrev det där om att jag har 30årskris på facebook och fick råd och sen jag pratade ut med Micke om det så känns det som att en helt ny värld har öppnat sig för mig . Så underbar känsla !! Jag känner mig inte alls lika stressad längre. Livet tar inte slut vid 30. Det börjar vid 30! För då har man nått , förhoppningsvis, en särskild mognad och självsäkerhet som man inte haft tidigare. Snart är jag där och det känns så skönt att vara vuxen och finna harmoni och välmående i livet. Och att MÅ BRA!
Alla har vi våra svackor men det viktigaste är att man kan ta sig upp ur dem och väga positivt mot negativt :)



Kommentarer
Postat av: Nathil

Bra skrivet Emel! Jag testar gärna på poledancing med dig :) Hr länge velat det, men vill inte gå själv!



ps! De som är äldre och visare än oss, säger att livet börjar vid 50! ;)

2012-03-09 @ 22:47:13
URL: http://nathil.sajberhagen.com
Postat av: emelie

tack gumman :) aha vad roligt då får vi gå tillsammans! verkar så himla roligt.



hehe jamen precis det är väll så;)

2012-03-09 @ 23:01:16
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0