Vår i luften


Nu har det gått sådär lång tid igen sedan jag skrev förra gången;)
Dock har det inte hänt så mycket sedan förra söndagen. Tränat och jobbat.
I lördags var jag och Linnea till Carro, Matte och lilla Love på filmkväll. Det var riktigt trevligt och måste göras om :)

Igår , söndag, tränade jag med Micke . första gången på länge ;) vi tränade axlar och triceps och jag klarade 40 kg i bänkpress . Det trodde jag aldrig att jag skulle göra. Stolt ;)


Idag har jag vilodag. Så jag passar på att äta lite mellanmål hemma istället för på jobbet :)
Dagens mellanmål:
Keso två skedar
ett äpple
några russin
lite kanel

med russin/kanel/äppelte till :) mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0