Stor och stark


Idag körde jag triceps, rygg och bröstpasset. Det gick riktigt bra men kändes lite segt mot slutet.
Jag klarade 40 kg i bänkpress utan att Micke var med som stöd ;)  Nu börjar det gå framåt jag blir iallafall starkare och starkare :)
Konditionen idag gick sådär. Jag har en helvetesträningsvärk i mina stackars lår efter mördarpasset igår. Benpass ;) Klarade då 40 kg i knäböjar. Micke nämde att jag borde klara mer eftersom jag klarar 40 kg i bänkpress. I regel så klarar man mer i knäböj än i bänkpress.
Så nästa gång är det nog dags att lägga på ytterligare på knäböj :)

Men nu jäklar har jag bestämt mig för att inte dricka en droppe alkohol och inte äta en enda godsak fram till sommaren så hoppas jag det går lite fortare. Det har gått framåt men vill det ska gå lite snabbare. Har ytterligare 10 kg att gå ner :/ eller minst 7 kg iallafall.


Trevlig helg på er :)


Kommentarer
Postat av: Nathil

Wow emel! Du är ju så jäkla stark! Snart kommer kilona att rasa av dig! 10 kilo? Då kommer du ju inte finnas kvar, haha =)



Hur mycket skall du lägga på nästa gång???

2012-04-27 @ 22:19:00
URL: http://nathil.sajberhagen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0