Proteindrink med jordgubbsbitar


Micke smsade om att gå å köpa en lyxshake på Max senare idag. Då sa jag att nähä jag ska köra stenhårt nu . Inte en droppe alkohol eller godsak fram till semestern;)
Men då kom jag på att jag kunde försöka göra en egen :) Smaka ju inte alls likadant men god blev den iallafall.



Proteindrink med jordgubbsbitar


Proteinpulver wassle. (vi har med jordgubbsmak)
En banan (eller en halv om den är stor). Jag tog visserligen en och en halv men de var ganska små. Men prova dej fram.
Några jordgubbar
mjölk

Läs på burken hur mycket pulver du ska blanda med mjölken. Man kan blanda med vatten men det är ju inte lika gott.

Mosa bananen och blanda ihop med pulvret och mjölken i en mixer (jag äger ingen sådan så jag tog elvispen).
Dela jordgubbarna och mixa även dem. Eller låt bli att mixa dem ifall du vill ha smarriga jordgubbsbitar i ;)
ha gärna i två isbitar !




Kommentarer
Postat av: Nathil

Mums emel! Det lät riktigt smarrigt!!!



Tack för din fina kommentar på min blogg! Är glad att vi tränar "ihop" =)



KRam

2012-04-27 @ 22:15:20
URL: http://nathil.sajberhagen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0