Påsk och 50årskalas!


Då var denna påsk över då .
Mamma fyllde 50 år på påskafton, så det blev en lite speciell påsk :) Men det var bara roligt.
Och träffa släktingar är alltid roligt. Särskilt de man inte träffat på några år.. och mina släktingar på mammas sida är så himla roliga och skojfriska och lättsamma så man har det ju verkligen inte tråkigt ;) Det har varit många glada skratt i helgen :)
Jag kan inte riktigt förstå vart tiden tar vägen .  Det är skrämmande. Jag vill itne att tiden ska gå så här fort.
För ju fortare tiden går , ju fler personer i ens närhet försvinner ju faktiskt :( Det är hemskt att tänka så, jag vet. men ibland kan man inte låta bli..
Men jag antar att man ska vara glad för den tiden man haft och som man har och inte för det man missar eller så.
Linnea var med på påskaftonen. och sov kvar hos mej och Micke. vi åt lite påskmat på kvällen :) men dag två, då åkte hon hem för hon mådde inte bra stackaren :( Det var verkligen tomt utan lilla Linnea. som om en halva av mig fattades.´
Jag fick låna hennes kamera och ta massa bilder iallafall så jag var lite både Linnea och Emelie igår;)
tyvärr så har jag inga bilder på mobilen eller så att lägga upp i bloggen för de ligger på Linneas kamera ju hehe.-.

Egentligen orkar jag faktiskt inte skriva så speciellt mycket ;)
Har inte så mycket att skriva om heller..

Det har inte blivit så mycket träning på gym under påsken. Jag har istället varit ute och sprungit lite. På påskafton förmiddag sprang jag 1 mil och 2 km! hur underbart som helst :)
Jag är sjukt taggad för vårruset och för tjejmilen .

Man behöver ha mål i livet. Och inom träningen så tror jag att man man komma långt ;) Målen flyttas ju hela tiden. Jag har som mål att springa vårruset på max 30 min! helst 25 ;) får se om jag klarar det . Tjejmilen ska jag springa. dock har jag nog ingen särskild tid. Utan bara att ta mig runt. Men nu i helgen så har jag ju iallafall bevisat för mig själv att springa en mil är ju ingen större ansträngning så ;)

Sedan skulle det vara sjukt kul att springa först ett halvmarathon och till slut sthlm marathon ;)  och ett triathlon i framtiden! Skulle vilja söka till Gladiatorerna också. men det väntar jag med är nog inte tillräckligt stark än :P

men uuush vad man har ätit i helgen :O Hoppas man inte gått upp 3 kg nu bara för det . Råbatning och hårdträning i veckan nu då ;)

dock så tänker jag nog ha en slappdag idag. eller så kanske jag går till gymmet och tränar lite styrka åtminstone hehe.

Glad fortsättning ! / Sweet Em <3






Linnea sov hos mig påskafton till påskdagen. Hon har tagit denna bild på lilla Daisy :) hehe hon ser så ond ut. och lite tufsig. jag har klippt och badat henne igen.det gillade hon inte ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0