Girls night !

Som jag skrivit tidigare. Jag hinner knappt sitta här något i veckorna. Även om jag skulle vilja skriva mer om min träning ;) men den har gått toppebra i veckan. Tränat 5 gånger. och har fortfarande träningsverk i mage och lår efter ben/mage/rumpa passet i fredags i gymmet ocb CXWORX och Zumban i lördags förmidddag. CXWORX 6 har kommit till gymmet. Herregud säger jag vad jobbigt och kul det var ! 


Helgens tjejmiddag har bjudit på många skratt . Tack Charlene, Nathalie och Linnea för en underbar helg detta behövde jag ! Love u girls! <3
Jag tränade på förmiddagen och sedan städade och donade jag tills tjejerna kom kl.17.00 ca.



Jag bjöd på en älggryta till huvudrätt. Jag har inte alltid varit sådär överdrivet bra på matlagning. och inte intresserad heller. Men denna gång överträffade jag mig själv. Tjejerna tyckte att den blev jättegod .
Pappa är jägare så denna älg har han pangat och kostade mig ingenting ;)  




Vi gjorde ordning oss tillsammans. Alltid lika kul ;) förutom Linnea som redan var färdigfixad :)
Desserten jag gjort bestod utav yougurth, honung, några droppar citron, blåbär, hallon och nötter. (utan nötter och citron till Challe p.g.a allergi). Den blev också riktigt lyckad. Så enkel och ändå så gott :) Challe hade med sig en jättegod paj som hon bjöd på med vaniljsås till (ibland får man vara lite onyttig ;) ) och Linnea chokladbollar. 



En riktigt lyckad kväll som måste göras om :)



´
Jag och syster <3





Glömde ju skriva att vi gick på Garbos efter att vi ätit efterrätten :)
Det var inte riktigt min och Linneas musikstil. Det finns ju ett stort rum med discomusik. och sedan ett litet rum med blandat musik. Med allt från 80-90talsmusik och modern musik. men igår verkade det vara r&b tema :/  men vi dansade ändå . istället för att bara sitta å glo;) och vi hade ju faktiskt betalat inträde så haha.
en våning ner ligger ju restaurangen och en mindre bar. men är tydligen äldre människor där och det är inte alls lika kul och bra där sa Challe och Nathalie. men jag vet itne jag. Jag hade säkert trivts där. Gillar småbarer med gammal och annorlunda musik . Men så är ju jag lite speciell också;)

Kommentarer
Postat av: Linnéa

haha jag hade säkert också trivts i den baren längst ner :P Men det var roligt! puss!

2012-04-01 @ 20:20:55
URL: http://sundbergaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0