BoulBar!


I onsdags så var vi på Boul med jobbet. Det var inte riktigt min grej om jag ska vara ärlig. Jag och Catharina kom på sista plats så vi fick tröstpris ;) En värdecheck på 450 kr för 5 personer att spela för på Boulbar i Globen.. Kan väll vara roligt om man har tråkigt någon gång ;)

Efter att vi spelat så åt vi mat. Det var olika smårätter vi fick. Först förrätt bestående av bröd, olika osträtter, sparris , sallad m.m. Jag var duktig . Drack inte en droppe alkohol!






Till varmrätt så serverades det tre olika rätter. Fisk, kyckling och nån kötträtt . Tror att det var nötkött.









Hela gänget (som var med iallafall) . Inte den bästa bilden precis men :P


Kommentarer
Postat av: Nathil

Mumsi! Det såg gott ut emel :)

2012-04-26 @ 21:52:03
URL: http://nathil.sajberhagen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0