Vilse


Vem fan är jag egentligen?

jag vet inte hur jag ska se ut, vara eller göra för att bli nöjd:/
jag älskar rockabilly och raggarkresten. men jag kan inte göra sånna där snygga frisyrer som många har.
jag har inte råd att köpa en ny klänning varje vecka. jag är inte särskilt snygg heller.
så kanske jag borde sluta att försöka vara någon jag inte är?
och bara... vara..
och framtiden då? hur det bli med den?

jag klarade inte körkortet. drygt som fan. vill bara klara det så jag kan ha en egen jänk som visar vem jag är och börja göra de tatueringar jag vill. men det går inte nu :/

Lite förvirrad.


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Kanske är du inte en rockabilly helt ut och in iaf?

Bara för att du köper en jänkare så kommer den inte visa vem du är Emelie. Det kan inte kläder, eller associarer göra heller. Jag hoppas du förstår det.

Jag kan färga mitt hår svart, lyssna på hårdrock och måla mig svart kring ögonen, men inte kommer det göra mig till någon annan ?

Vi alla är de vi är, oavsett om du är naken, billös eller flintis... Din personlighet sitter INTE i matriella saker... Den du är kommer inifrån dig!!

Kom ihåg det Emel! Kram!!!

2010-09-12 @ 02:38:27
URL: http://misssparanoia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0