Smått irriterad


Missförstå mej nu inte. men jag måste skriva detta för jag är faktiskt upprörd nu.
Jag, eller Micke rättare sagt, läste om en muslimsk man som kommit in i riksdagen. en muslim som tycker att det är okej att slå sin fru och dessutom ha 4 stycken. och hans största fråga är hur han ska få igenom Islam i sverige!eller hur man ska anpassa sverige efter islam typ.
jag förstår inte hur sveriges befolkning kan tycka att det är okej? det måste de ju göra eftersom han kommit med i riksdagen. okej visst sverige är mångkulturellt och det köper jag. men ett enbart muslimskt sverige? det låter faktiskt inte så kul. om det nu var så han menade. det kan lika gärna sluta med inbördeskrig och jag vill inte ha krig och elände som det är i många andra länder:( 
däremot tycker jag att folk har rätt att få leva hur de vill. så länge de inte tvingar på andra att också leva så.
jag vill att sverige ska vara ett svenskt, mångkulturkellt land. inte enbart muslimskt. är jag rasist då?? nej svarar jag då. jag har också min tro och kultur som jag lever efter. jag vill inte förlora det. alla behöver vi något att leva för och det kan man aldrig ta ifrån en människa. jag älskar mitt land och vill att det ska fortsätta vara svenskt. är det något fel med det??
så alltså många säger att SD är främlingsfientiga. visst det kanske de är jag vet inte så mycket om dem. men vad är då den där muslimen som vill göra sverige muslimskt?? förtryckt?
nää rasim kommer från olika håll och folkgrupper och inte enbart sånna som te.x Sverigedemokraterna och är lika fel överallt.
jag håller verkligen med om att man ska hjälpa människor i nöd.  men det går inte att vara för snäll för då blir man utnyttjad.
ja man får väll se hur det blir i framtiden i detta land .
Hej Cirkus Sverige!  / Emelie

Kommentarer
Postat av: Essan

kolla in dom här klippen om du inte redan sett dom...

http://www.youtube.com/watch?v=BGHN6YTh0b0

http://www.youtube.com/watch?v=u1NNnQQx9Zk

Del 1 och 2

2010-09-24 @ 16:14:21
Postat av: Nathalie

Nej det är inte okej om det ska bli ett muslimskt sverige, isåfall vette fan vad som ens hänt, och nej jag är inte heller rasist, långt i från! men sverige ska fasiken inte bli muslimskt... Såfall startar jag en klubb som flyttar till ett muslimskt land och gör det svenskt!

2010-09-25 @ 04:07:34
URL: http://misssparanoia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0