Skräcködla


Jag ser sådär sjukt röd och ful ut som jag alltid gör på gymet när jag tränat och märker med förtvivlan att jag börjar se gammal ut i jämförelse med en blond, söt liten sak, som jag dessutom såg förra veckan också. mellan arton och tjugo år är hon nog och inte alls lika röd och ful som mig utan tvärtom väldigt snygg.  hu jeda mig. okej då jag kanske inte är gammal. men , Hjäääälp, vuxen! när jag var yngre ville jag se vuxen ut för jag tyckte att vuxna kvinnor i den åldern jag är i nu såg så snygga och fräsha ut. nu är jag där men ser inte alls ut som jag föreställde mig :( får väll tåla att jag ser ut såhär ;)
däremot så frågade busschaffören mig tidigare på dagen ifall jag var under arton. så hoppet kanske inte är ute helt iallfall :P
En bra sak med denna dag var iallfall att jag köpte en snygg tröja på åhlens efter att jag varit på körskolan. jag köpte den i all hast i tron om att det skulle bli kallare senare på kvällen . ack så fel jag hade. det känns fortfarande som sommar ibland tycker jag:)

Idag skickade jag in att jag vill premunera på "illustrerad vetenskap". Det står väldigt intressanta saker i den tidningen. jag har blivit mycket mer öppensinnad och vill lära mig massor!
läste föresten att de hittat fler djurarter! är vi möjligtvis inne i en ny revolution?:) jag menar, det kanske finns en anledning att det dör och kommer dö en massa djur och samtidigt skapas nya?
jag tror att vi ska sluta oroa oss för jorden och miljön. den har sin gång och har tagit död på djur förr och det är inte konstigt om de gör det igen. t.o.m. vi människor kommer att dö ut förr eller senare. sen att vi skyndar på processen för att vi är så jävla korkade är ju en annan sak. tänk om vi såg ut som varaner istället. de är balla föresten. livs levande dinosarier! för dinosarierna kallades ju faktiskt för skräcködlor. så ni som säger att de dog ut , det gjorde dem inte. de krympte ;)


Om du inte har någonting att göra så kan du ju alltid förändra världen!

7 sätt att förändra världen på:

1. Skriva en bok.
2. Hjälpa sjuka och fattiga.
3.Bli politiker
4. Jobba med barn och ungdomar
5. Arbeta med och läsa om astronomi och flyga ut i rymden.
6. Läsa om allt mellan himmel och jord och se på bra program .
7. Ha ett väldigt stort hjärta!

Glöm aldrig att barnen är våran framtid!

Hej hej / SweetEm







Den köpte jag fast svart och vita ränder istället för beige:)








Kommentarer
Postat av: Stina

Vart hittade du tröjan? den var nice!

2010-09-24 @ 09:17:09
URL: http://secretrendezvous.blogg.se/
Postat av: Stina

aha, inte ofta man hittar något där! :D den var jättefin.

2010-09-24 @ 17:25:06
URL: http://secretrendezvous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0