Kärleken är

Benjamin Buttons otroliga liv



Jag och Micke såg precis fimlen "Benjamin Buttons otroliga liv".
det var en vacker och sorglig film som verkligen är värd att se! ser du den så inser du att födelsen och döden faktiskt påminner om varandra.du kan inte se så bra.du kan inte gå. antagligen minns du inte speciellt mycket från ditt liv när du dör och du kan ju inte veta något om livet som nyfödd. och en sak lärde jag mig: Kärleken är oföränderlig. kärleken är evig ,trots de motgångar du möter på vägen. om du förlorar en kärlek så kan du alltid ha som tröst att kärleken inom dig själv faktiskt finns kvar och att du fortfarande har så mycket mer att ge.
och det viktigaste är inte hur du levt ditt liv. det viktigaste är att du har levt det.  
en del dansar. en del är sjömän. en del är bra mödrar. du är värdefull oavsätt vad du sysslar med.  
mer kärlek till folket! <3

(och Brad Pitt och Cate Blanchett är helt otroliga som skådisar. vackra också;) )

jag ville bara skriva det:)

/SweetEm




 











Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hej gumman!

Har flyttat min blogg till http://nathil.sajberhagen.com kika gärna in och lämna ett tassavtryck!

2010-10-05 @ 20:38:47
URL: http://nathil.sajberhagen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0