En helt vanlig, grå söndag


Det gör ingenting om jag inte blir något. jag har trots allt mitt intresse som jag brinner för. längtar tills jag har en egen bil att leka med :D
jag MÅSTE bli klar innan hösten. nästa höst alltså. men det ska nog inte vara några problem sa Perry..
någon som har en hyfsad Amazon till salu?;)

nämen jag vill skriva också..men det är så jäkla svårt. särskilt när jag har körkortet att tänka på . och sen om jag ska plugga nästa höst så måste jag koncentrera mig på det :/ men men.. kanske kan skriva en barnbok eller något liknande hihi:) jaja.. det blir nog bra.

ÄNTLIGEN så har vi fått bättre ordning här hemma. Tereze kom hit igår och därför kände jag när jag vaknade igår att nä nu vill jag verkligen få ordning . ville inte att hon skulle se röran. var så less på att se det.. så jag , med lite hjälp från micke ;) , bar upp tavlor , lite möbler och kartonger till vinden. sådant som bara står. och plockat undan papper också som bara legat och skräpat. så nu är det ena gästrummet i ordning iaf. bara ett rum kvar nu;) men det kräver planering.

ändå känner jag mej lite deppig :( vet inte varför., vill vara glad. kanske är det vädret?? man blir ju inte speciellt gladare av att titta ut genom fönstret. blää...
blir mysigt nästa helg när man får ta fram adventsaskerna:) <3

undrar om jag ska försöka plugga lite nu? men känner mej så himla trött-. kanske går och lägger mig å sover en stund till istället :/ vill vara pigg när jag ska övningsköra med pappa lite senare..

bye bye / Sweet Em



Kommentarer
Postat av: Lie

Ser ut som fåglarna min kusin har på fötterna=)

2011-03-05 @ 17:24:21
URL: http://nathil.sajberhagen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0