valborg

utanför..
varför blir det jämt så?:(  förstår inte vad jag gör fel.. men jag börjar bli ganska van iofs..
och så ska en utav mina bästa vänner flytta långt bort. den bästa jag någonsin haft.
folk bara försvinner från mej:(  
varför ska livet vara så orättvist?
förstår inte vad jag gjort för att förtjäna vissa saker.


Valborg var roligt iallafall. även om jag inte kom iväg till Doorslammers:( ville verkligen dit, men skulle inte vetat hur jag skulle kommit hem isåfall så då känns det ju inte särskilt bra att åka .
Jag, Anette, Andres och Daniel var först i Wasaparken och grillade. sedan drog vi till medusa vid halv 10 tiden. det var riktigt roligt att få festa på en "vanlig" klubb faktiskt. jag var knappt tillfixad, men men.. vem bryr sig egentligen.  anette och andres åkte hem tidigare så jag och daniel drog vidare till rocks! vilket kanonställe. roligt var det. sedan vinglade jag hemåt vid 3-tiden. jag tog en taxi från centralen för jag vägrar åka den blåa linjen sådär sent på natten.

idag har det mest varit en lugn dag. jag och micke har försökt få igång plyman. det gick väll sådär kan jag säga.. hoppas den funkar till veckan iallafall så man kan ta sig till streeters:)

nu måste jag verkligen skärpa mej och gå till gymet. jag gick ner 3 kg på 2 veckor. men det sket sig ju när jag blev sjuk :( *suck* . så nu är det väll bara att börja om från början igen. jag SKA gå ner mina 10 kg. om jag så ska träna så jag spyr. tänker inte se ut som en valross längre. jag tänker belöna mig själv med en fin klänning när jag klarat att gå ner mer.. och en snygg , ny, korsett vore inte fel. inge fel på de jag har iofs men ändå..


puss och kram / SweetEm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0