pin it up


vad skönt då var man långledig nu då. får väll se vad som händer. ska iallafall till pappa och marianne i eftermiddag/ikväll och sen ska jag och linnea på bio :) och imorgon ska jag övningsköra..

vad fan ska man göra utav sitt liv??
jag är fan inte speciell i nått jävla hörn. kan ingenting. bara torka snor och byta skitblöjor hela dagarna. är inte ens särskilt bra som pedagog :/ tycker jag iallfall.
alla blir någonting.
Fotografer och journalister (Linnea bl.a.)
fotomodeller (vanliga samt pinupmodeller). det är väll lite utav min dröm. men hur fan blir man det då bara sådär?? man måste ju ha kontakter. hur får man det egentligen? dessutom är jag för fet. men försöker träna, röra på mig och äta mindre iaf..
sångare och dansare blir verkligen något.
skådespelare
författare (jag kunde skriva en gång i tiden.men det gick över:( )
jag längtar efter att bilda en familj. men innan dess vill jag hinna leva och syssla med något som jag verkligen vill. och hitta mig själv.. men kan ju ingenting:(
jaja.. ska försöka greja körkortet åtminstone så får jag se sen vad som händer.
kanske får bli dragracingförare trots allt som Micke säger att jag kan bli :P
men jag har inte nog med tålamod och ork att hålla på att pilla och greja med bilar .
jag trivs med mitt jobb, just nu. men jag vill bli något mer. och ha en fritidssyssla. men det har jag inte råd med :(
känns som att det är försent. tider rinner bara iväg och snart sitter jag väll här fet som fan med 5 ungar springandes runt benen :S hemska tanke. vill inte bli en sån människa. en fet, jävla morsa som bara skäller på sina stackars barn :/

jaja. jag har ju iallfall någonting som inte många har. massvis med äkta , underbar kärlek :) <3
Hoppa in i duschen nu.


kisses/SweetEm


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men måste du bli någonting? Räcker det inte med att vara? Det låter som du har någon form av ålderskris. Alla behöver inte bli sångare, journalister etc. Det behövs barnskötare, undersköterskor och vägarbetare också. Sträva efter här och nu. En ljummen sommarkväll. Friska starka ben och armar som tar dig fram. Din kärlek som håller dig i handen. Tänk dig att du lever tills du är 90 år. Ska du sitta där i 65 år till och älta att livet redan är slut?

2010-06-22 @ 22:55:54
Postat av: emelie

nejdå men vill bara känna att jag är någon..

men visst du har säkert rätt

2010-07-13 @ 22:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0