Destiny

 


Tänk vad faschinerande livet kan vara.
när jag sitter på bussen så tänker jag väldigt mycket.
idag kom jag att tänka på en sak. jag och micke, vi har levt paralellt med varandra väldigt stor del utav våra liv.
jag ska ge några exempel:
Både pappa/mamma och mickes pappa känner en kille som heter fritte och pappa och åke  har fler "ytliga bekanta" .
vi har alltid bott ganska nära varandra.
vi känner båda två nettis. jag träffade henne det året som jag flyttade till skara, och micke träffade henne året efter.
och det året som  vi träffades (2006) kunde vi ha träffats på sommaren istället för på hösten för jag var en del på bilträffar då och på sthlm crusing, trots att jag aldrig varit på det innan.
ju äldre vi blev, ju närmare kom vi varandra. och så känns det än idag, inom oss . nu när vi funnit varandra, så kan inget skilja oss åt. jag släpper dig aldrig, mitt hjärta! <3

tänk vad märkligt det är,livet.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0