suck

trött! skitdag.
skitliv.
orkar inte ens skriva blogg längre :( orkar inte ens skriva alls längre.
jag är inte ens bra på det nu för tiden. vad hände egentligen?:/ blää.. just shoot me.

vad fan ska man göra utav livet egentligen? tiden rinner ju bara iväg som sand rinner mellan fingrarna.
jag blir knappast yngre och snart är det kört. det är fan kört . dags att ta in på ålderdomshem snart.
vart tog livet vägen? jag valde inte ens denna väg,men det blev så ändå. jag vill upptäcka värden. göra roliga saker, tillsammans med min bejbi. göra saker som jag brinner för. men istället måste jag slita röven av mig varje dag på det där jävla skitstället till förskola. jag vet, det är det som kallas arbeta. det kunde varit värre. jag kunde jobbat på mc.donalds.
men någon gång vore det kul om jag fick känna mig stolt över mig själv. någon gång vore det roligt att få se stoltheten i mina föräldrars ögon. lyckas med någonting.- min syster lyckas med saker. och jag är ju glad för hennes skull. hon är duktig på allt hon gör och ger sig in på. men jag, vad är jag? ingenting. jag kan ingenting. och nu är det försent att komma på om jag kan lyckas här i livet. för ska man lyckas, så ska man börja tidigt.
jag har lust att bara lägga mig ner att dö ibland. men det är så många som skulle bli ledsna då.
jag blir så jävla förbannad. förbannad på mig själv. att jag aldrig tog tag i mig själv och mitt liv. gjorde någonting vettigt utav det medan det fanns tid. nu finns det ingen tid.
jag äger förvisso en lägenhet tillsammans med den jag älskar. det är stort. och jag kommer inom en snar framtid förhoppningsvis ha ett körkort. men sen då. vad händer sen?
köra dragracing? träna styrketräning tills jag spyr? odla skägg? det sistnämda skulle nog inte gå så bra dock.

nu är det iallafall dags att sova så jag orkar gå upp till helvetet imorgon.

jag behöver verkligen semester.

kisses/Lucy


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Du får inte lägga dig ner och dö! Jag kan inte leva utan dig... Du får inte ge upp gumman! Jag har långt ifrån lyckas i mitt liv. Jag har ju inte ens ett jobb. Men alla har ju olika bekymmer och problem. Man kan inte ha allting här i världen.



Det är inte försent för dig att börja studera, om du nu vill det? Du är bara 24 år och du ska jobba fram till 60 år. Du har många år kvar! Som sagt, ge inte upp. Du är en duktig tjej!



Massa kramar!

2010-06-17 @ 15:10:28
URL: http://sundbergaren.blogg.se/
Postat av: emelie

nä men misslyckas man i så mycket så är det svårt att vara positiv:(

2010-07-13 @ 22:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0