ännu en dag...

huuh.. när blev man såhär ful, gammal och "sambotjock" egentligen :S skärpning nu. dags att ta tag i tränandet. har aldrig känt mej så oaktraktiv och osexig i hela mitt liv:(
visst jag blir ju aldrig nån pinupmodell. men ändå..
försöker sätta igång med tränandet igen nu iallfall.

idag hade vi möte för nya föräldrar på jobbet. gick ganska bra och det känns som att dessa föräldrar inte bits dem heller;) det är så svårt med nya kontakter. särskilt med föräldrar på jobbet.
stackars förskolefröknar på den förskolan där jag ska ha mina barn kan jag lova :D haha.. kommer säkert ställa massa krav . bara för att jävlas;)

så får man väll se om det händer något spännande i livet framöver. inte för att jag tror det men man kan ju alltid hoppas.
jag hoppas att jag snart har körkort ialfall. jag ska göra kunskapsprovet den 20.e augusti och uppkörningen den 24.e.. så när jag väl klarat det, vad ska jag då göra?? börja skruva bil? köra dragracing? skriva en bok? någonting måste jag ju ha att göra på min fritid annars blir jag knäpp:(

nu ska jag snart sova. bye bye birdie



ps: rolig bild va?

Kommentarer
Postat av: BLUES BOPPIN BABY - a wild heart can't be broken

tycker du är söt jag! :)

2010-08-10 @ 02:20:28
URL: http://bluesboppinbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0