what to do?

Jag tänker ofta på att jag vill vara någon.
jag vill skriva. det är det jag brinner för.
samtidigt som jag älskar att jobba med barnen.
men det känns verkligen som att det är försent nu:( att jag blivit för gammal för att bli nån.
dessutom så har jag inte råd att gå i skolan nu när jag har ett väldigt stort lån.
hur ska man kunna veta hur man vill att framtiden ska bli?:(
jag älskar att skriva. jag älskar barn. älskar raggarbilar. en kombination kanske?;)
dessutom är jag intresserad utav att lära mig mer utav montessoripedagogiken!
jag får väll fundera..
jag tänker åtminstone försöka klara körkortet först. *suck*

hejsvejs/SweetEm


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Det är inte försent. Du är bara 24 år och du har hela livet framför dig. På min utbildning på Tollare var många runt 25-26 år. En klasskomps var 40 år. Hon var barnmorska men nu är hon fotograf. En annan klasskompis var 30 år, hon var kock och nu vill hon bli journalist eller fotograf. Det är aldrig försent.

2010-04-07 @ 09:51:07
URL: http://sundbergaren.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Och man behöver inte alltid ha utbildningar för att bli författare...

2010-04-07 @ 09:52:00
URL: http://sundbergaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0