nostalgitripp


Idag var jag med min syster i Nacka. mysig dag:) jag köpte lite småsaker och så köpte vi en present till Tristan , den lilla gosungen. Vi åt pizza på ett ställe i Ektorp. supergott var det.
Det kändes som att jag var utomlands idag. jag måste verkligen komma ifån Mariehäll/Sundbyberg lite oftare. haha.
Det var kul i leksaksaffären bland alla leksaker som gjorde så att man mindes sin egen barndom. och på Ica Maxi hittade syster bugg. sånna där tuggummin. men de smakade inte alls som jag mindes :/

Vet ni hur underbart det är att ha någon att komma hem till varje dag?
någon att vakna brevid som tittar på mig på det där speciella sättet som bara han kan.
jag har insett att även fast M. är lite slarvig (som iofs de flesta killar är) så skulle jag t.o.m. sakna hans skitiga kalsonger på golvet om jag förlorade honom. så innerligt älskar jag honom.

en helt fantastisk känsla, kärleken. ni borta testa. för när kärleken verkligen är äkta, då är den hur fin som helst. Då bara vet man att det är rätt. Det känns i magen och det får ens ögon att tåras utav en helt obeskrivlig lycka. jag trodde aldrig någonsin att jag skulle vara här jag är i dagsläget. men det är jag, och jag njuter varenda dag.

Puss/Em



Tristan min lilla gullunge! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0