En skvätt vin

Ja så sitter man här igen då.
faktiskt med ett glas vin.utblandat med sprite . jag gillar inte den där fräna vinsmaken längre .
Jag kom nyss hem från jobbet. Sitter och längtar till resan imorron, som jag sett fram emot i ett helt jävla år!!! hehe.. rock at sea igen :D ska bli såå jävla kul. jag återkommer om mer fakta efter resan;)
vi är iaf ungefär 25 stycken som åker tillsammans :D känner inte så många utav dem men blir nog kul. yäääj - längtar så. denna kväll kommer bli lååååång :/  jag får väll gå och lägga mej tidigt ikväll och sen gå upp tidigt imorron och packa allt åså då;)

igår var jag på yoga. jag säger bara en sak: Woooow! jag har aldrig varit med om något liknande. jag blev så avslappnad och i harmoni så det nästan kändes som  att jag skulle kissa på mej hahaha. och det kändes typ som när man har haft riktigt riktigt bra sex och ser stjärnor och vill börja gråta . (vilket jag iofs gjorde eftersom det kom fram så många känslor).  konstig känsla, men så härligt. Yoga is my thing. så tjejer, får ni inte tillräckligt eller ingen sex, gå på yoga;) man kommer verkligen i harmoni med sin egen kropp och sitt inre. så ja , det var skönt:)

ikväll blir det bara att ta det lungt inför imorgon. jag tänkte bleka håret också. så hoppas jag på att det blir blont tills imorron nu;)

det var allt just nu.
take care
kisses/SweetEm









 




 








Jag i mitten;) rock at sea - 08

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Du har fått en award! Se min blogg

2010-01-28 @ 22:42:00
URL: http://linypiny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0