en liten kort sumering

och så har det gått lång tid igen sen jag skrev sist haha :)
men egentligen har ingen ett dugg med mitt liv att göra. jag gör vad jag vill och får själv ta konsekvenserna utav mina handlanden.

ja vad har hänt.. inte så väldans mycket kanske.
jag var i Barcelona med jobbet. men det var väll sådär. ingen höjdarresa. men men.. tur att jag hade ullis med mej iallafall:)

i Valborg blev det picnic med Syrran, Anette, Daniel, Andres och Kim i Rålis.. Micke kom förbi senare också.. rikigt trevligt var det faktiskt :) lite sur är jag över att det inte blev Sala haha. men får skylla mej själv egentligen. haha :)
sen drog jag, K. och M. till Harrys. det var väll sådär. frös mest hela tiden..
dagen efter hade jag tandköttsinfektion eller nått. men det verkade försvinna när jag började supa igen haha.-
då åkte jag, K. och M också faktiskt, till southern streeters i södertälje.. det var en rolig kväll :) det jag minns hahaha..
träffa några kända ansikten där också. .. fan va jag dansade :D

sen har det mest bara varit tråkigt haha.
nämen jag har haft teater. snart är det dags för föreställning. på lördag ; genrep. söndag och måndag: föreställning :)
så nu måste jag öva öva öva. hehe..

igår rök jag ihop med tanten på jobbet. igen.. pallar itne med längre. hoppas jag kommer in på skolan:) eller att något annat radikalt händer så att jag slipper vara kvar på det där skitstället..
för ska man verkligen behöva ha ont i magen varje söndag?? och ha söndagsångest , även när jag inte ens har druckit?

nu är det snart dags att städa lite tror jag. och äta mat.- och öva öva öva:P

puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0