a wonderful morning


det blev inge Kjula :/
M. var så trött efter att ha jobbat. och det är helt förstårligt.. men det gjorde inte så mycket när allt kommer omkring. jag var på väg att åka till anette och grilla emd henne och Linnea.. men jag kände mej inte riktigt 100 igår :( ville bara vara hemma kändes det som.. men Micke kom hit och muntrade upp mig lite. vi tog en lååång promenad in till stan :D det tog faktiskt bara en timme ungefär att gå hemifrån mig till Fridhemsplan :)  vi käkade sen på BK vid centralen. allt annat hade stängt typ eftersom klockan var så mycket.. så kul att kunna ta sånna där vansinniga promenader med dig igen , bejbi:)

M. åker till Kjula idag istället.. jag följer inte med eftersom det är mors dag .. jag och Linnea ska på picknick i Rålis kl.12 med Daniel och hans klass. de har nån typ av avslutningspicknick:) sedan åker vi till mamma direkt efteråt.. :)  det blir nog en mysig dag..

sol ute. som inne. sol i varje kropp och sinne.
sommar =)  jääj..

saker ordnar sig nog. det blir som det är tänkt. jag har insett en del saker nu som gör att jag kunnat gå vidare. gå vidare med mig själv och se ljusare på framtiden. det går inte att vara bitter resten av livet. ibland måste man förlåta. ibland måste man släppa taget om en människa man tycker om för att kunna älska igen.

ha en bra dag :)
kram/sweet em 


min vackra Daisy:) <3  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0