blond men inte så länge till kanske ? :) vem vet

Lördag!

en liten aning bara..
Jag vill bara understryka för dig att jag vet  att du vet vem jag är.
du kan lugna ner dig lite. jag är inte för fem öre intresserad av eller ute efter din pojkvän... Ibland gör man misstag här i livet och det är misstag man lär sig utav.
Jobba på din självkänsla tjejen och hoppas att ni blir lyckliga..
(Jag vet ju dock inte ifall det var en pik till mig eller inte. men var ändå tvungen att klargöra vissa saker.. tack hej.)

jag tänker ha det hur kul som helst ikväll iaf :) och jag hoppas verkligen att Johan och hans polare kommer dit ikväll. men jag ska inte hoppas för mycket för då blir man ju bara besviken om det inte blir så :/

ja och nu tvättar jag igen haha.

Igår var jag på Sivletto tillsammans med min älskade bästis Kim.  jag älskar att vara där. särskilt tillsammans med Kim:)  som att sitta hemma i vardagsrummet. fast bättre :) drack kaffe, åt en banan och en cherryklubba hihi :)
sedan drog vi till Linnea. vi käkade middag tillsammans. blev köttsoppa haha! skulle blivit pizza men vi märkte att vi tydligen inte hade råd haha :P 
sedan kom Tobbe också. Vi såg på film och käkade glass och godis :) mums! hehe.
sedan somnade jag i soffan. såklart. men hade hunnit se klart filmen iaf:)  jag var hemma kl. 12.30 typ.- sen blev det sängen på en gång! sjuukt trött!

Neeej. tack men neej. aaaldrig meer. en såån som deej! (8)

puss hej


längesen . när jag var brunett;)

Kommentarer
Postat av: lindah

blond eller brunett, vilket som :-D Du är söt ändå! Skriv på msn och berätta om du färgade håret sen.. :D

2009-03-22 @ 10:07:31
URL: http://rockabillygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0