När alla vännerna gått hem





Jag saknar någon..

någon att gråta ut oss.
någon att prata ut med. och som kan ge goda råd.
jag saknar stora starka armar som skyddar mig från allt ont.
en famn som bara håller om och finns nära.
två kroppar och själar som känner samma sak.
som vet vad de vill..
jag minns hur det brukade vara.. jag älskade att bara ligga brevid
 och känna värmen strömma ut från bådas kroppar. det var rogivande.
känna hur man andas på varandra och blir ett.
det är speciellt. Det är det verkligen och nu när jag inte har det
så behöver jag det mer än någonsin :/
Men det finns inget sådant nu:(
Visst kan jag kramas med mina vänner.
och visst kan jag få närhet. och den närheten är inte alls dålig på något sätt.. men det är helt enkelt inte samma sak.
kanske det behöver vara såhär ett tag för att jag ska bli starkare?
jag både vill ha det men ändå inte. jag har det ganska kul iallfall...
och kan jag ens få det?
jag vet inte...

har även tänkt på en annan sak idag.
varför är det så svårt att passa in någonstans?
jag har alltid varit lite utanför och jag förstår inte riktigt varför :/ är det bara jag själv som inbillar mig det kanske?
Jag känner mej mest jobbig och ivägen många gånger :/
jag vill vara en del utav ett gäng. en gemenskap.
det måste ju iallafall vara något fel på mig eftersom jag inte ens listat ut vad det är :S
men jag blir så otroligt blyg och klumpig bland människor ibland. det tar alltid ett tag innan jag kan släppa loss, vara mig själv och slappna av.

känner mig så korkad :/

(värt att minnas är att detta är funderingar för idag. imorron kanske jag mår bra eller tänker annorlunda :P )

jaja..

idag var det lindy-hop igen. jättekul idag:) vi har fått lära oss fler steg . killarna har inte så stor koll på vad de gör bara haha.. det beror faktiskt mycket på hur killen för. jag dansade lite grann med instruktören (skitsnygga lår och röv btw ;) ), och då gick det så mycket bättre:)
men ååh. killen som är instruktör i kursen innan..  vit-t-shirt. converseskor.jeans. basker. och  tatueringar. till råga på allt så pratar han dalmål. jag som verkligen älskar dalarna! hehe så det gör inte så mycket att jag var ungefär 45 min tidig idag eftersom jag hade något att titta på;)


Lova att du aldrig glömmer bort mig...




SweetEmNoHeartToSpare säger (21:37):

heeej

kim (rääger) säger (21:38):

nämen hej

SweetEmNoHeartToSpare säger (21:38):

hihi

SweetEmNoHeartToSpare säger (21:38):

gör du da?

kim (rääger) säger (21:38):

packar ska inte du med göra det?

SweetEmNoHeartToSpare säger (21:39):

öh va nää? varför?

kim (rääger) säger (21:40):

hehe vi flyttar till enviken imorn, hämtar upp dig sju blir det bra?

SweetEmNoHeartToSpare säger (21:42):

hehe ahaa.. ja det blir perfekt

kim (rääger) säger (21:42):

hehe jippi

SweetEmNoHeartToSpare säger (21:43):

hihi jääj

SweetEmNoHeartToSpare säger (21:43):

va förvånad jag skulle bli om du stod här kl. sju på riktigt

kim (rääger) säger (21:44):

haha jag kommer göra det sördu

SweetEmNoHeartToSpare säger (21:44):

hihi bra





hehe du är för go Kim:)


Kommentarer
Postat av: Sooz

hehe lät som om instruktören inte va helt fel ;) ta bild =) ha ha.. ååhhh ja älskar oxå dalom o dalmål :D myyysig dialekt o landskap :D

2009-03-31 @ 22:11:30
URL: http://raggarsooz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0