En lång dag

äntligen hemma!
eller. har varit hemma i 30 min typ.. bra kurs men oj va trött jag blev i huvudet haha :P

hmm.. vill komma bort nu. eller åtminstone göra något vettigt med mitt liv.
några förslag?? haha.
orkar inte med vissa saker bara helt enkelt...
det känns dessutom jobbigt att vara i sumpan och mariehäll där jag faktiskt är varje dag och bott tidigare :S men men.. 
som tur är så finns det små ljusglimtar av lycka varje dag :) de som jag vet alltid finns hos mej no matter what. TACK! <3 Jag älskar er :)   och på grund av er så vill jag trots allt stanna kvar. och även musiken jag lyssnar på . stilen jag äntligen funnit.. det är dem och det som gör så att vardagen inte känns så trist och grå som den faktiskt är. Jag är trött på att allting är så otroligt,jävla inrutat. Jag är trött på att folk stressar som jag vet inte vad . Jag är trött på att känna att jag inte kan vara mig själv i många lägen..
hur  ska man leva för att kunna leva gott och klara sig hela livet ut? dessutom vill jag när jag sitter, skrynklig som ett russin, om många många år kunna se tillbaka på mitt liv och känna att jag faktiskt gjort något vettigt och att jag levt som jag velat. Men hur fan ska man kunna veta hur det ska gå till då?  kommer jag ångra något jag gjort? kommer jag ångra något jag inte gjort?
"Det är lättare att ångra något man inte gjort än något man gjort" brukar jag säga.
men nu är det nya tider. snart kommer våren :) Jag hoppas att den blir så mysig och bra som jag vill hehe..

Jag blir så otroligt nojig..

måste även tillägga att jag idag har blivit attackerad!! av tre stycken 2-3åriga killar! jävlar va starka de är. haha. vi hade brottningsmatch. jag förlorade :) dessutom så fick jag en dusch också. tur att jag itne har världens största bacillskräck iallfall haha.
gullungar :) <3


Kommentarer
Postat av: Sooz

Du skriver mkt bra tjejen!! hm.. går själv o undrar va man ska göra me ens liv??!! :O va du inte inne på o plugga? :O hm tycker sånt där e jätte svårt.. igår va en deppig dag rakt igenom,mådde fan piss hela dan.. men idag.. solen skiner o ja mår på ett sätt bra.. för nu har ja endel "mål" att se fram te.. man får kämpa på tesammans!! kram på dej

2009-03-18 @ 17:01:04
URL: http://raggarsooz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0