Story of my life

Knasigt.

och stjärnorna de tindra högt där uppe på himlavalvet. som så många gånger förr.

Vart ska jag börja??
ja iallafall som säkert allmänt känt så är jag och M inte tillsammans längre :/
visst kan det ibland vara så att man försöker och försöker så mycket så att det tillslut inte finns någonting kvar?:/ vet inte om du läser detta ens.. men du ska veta att du iallafall har betytt allt för mej denna tid vi har haft ihop. livet är tufft ibland. men det är bara att tjämpa på . saker och ting blir ändå som det är tänkt tillslut.. hoppas att du hittar någon bra tjej och att du blir lycklig igen..tycker om dej!

själv så mår jag faktiskt riktigt bra just nu :)  jag har varit sjukt trött hela veckan.. fast ändå ganska skönt att bara ha haft mej själv att rå om:) och ååh vad skönt det är att vakna utan ångest varje morgon..Jag älskar att leva!! 
men inom mej råder det nu istället en sorts längtan..känner mej inte tom. inte på något sätt. jag älskar hela världen och känner mej kär i allt och alla. hahah!! nää inte så illa kanske men:P hihi...jag trodde att det inte gick att må så här bra..
Det är en sån härlig känsla att hitta sig själv. jag har hittat mej själv i rockabillyn och aldrig kommer jag lämna denna, fantastiska livsstil. Jag tror jag har fastnat ganska hårt;) 
 
i måndags var dansen inställd.igen! hon va sjuk:/  så jag åkte till mamma och hämtade Daisy. käkade lite mat också..
hmm vad har jag gjort resten av veckan. .jobbat jobbat jobbat..och varit glad faktiskt ;)

i fredags kom J hit.. hämtade mej på jobbet efter jag slutat. hihi iiih .skojsigt. skitunge!!! ;) *s*

lördagen var ganska seg i början. sedan kom jag på att åka till sivletto :)  sivletto är ett perfekt tidsfördriv. och om man vill slösa pengar också haha. jag köpte en lång jeanskjol, en vit basker och en vit tröja :) 
på kvällen  var jag ute med Annika.. jättekul.  vi tog först en öl på Meduza och sen drog vi till Debaser. helt okej musik. men inte riktigt min smak :P men jag fick ju iallafall vara med min lilla gullegummsa:)
var inte riktigt på g heller. känns som att tankarna var någon annanstans hela tiden :/ 
jag var väll hemma vid 4 tiden. och ja just ja.  min vattensäng har gått sönder :O hahaha.. det blev av någon konstig anledning som jag inte alls känner till ett litet litet hål i madressen. så det var inte kul att vakna med blöta fötter lördag morgon:P alltså så måste jag sova i soffan . vilken tur att jag har en bäddsoffa haha..

"snälla säg att jag bara inbillar mej".men jag vet ju ingenting. jag vet fan inte :S jobbigt.  vill säga tusen saker . tänker för mycket men kan inte skriva ner allt. inte här och jag kan ändå inte sätta ord på det...  :P
 bör ta det lungt..bör inte fastna . men.. iiih. tokigt.

ja så idag så blir det väll bara att ta det lungt . i min ensamhet :/  viiill goosa!! ush.. får väll gosa med nallen :P eller aa nallarna som jag har en hel hög av typ haha..

nä ska man gå å handla eller nått kanske..

puss och kram / SweetEm

"åååh snyggaste rockabillykillen i stan"  iiih... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0