jahapp

jag tänker sluta hoppas. för då blir man inte lika besviken..
Jag förstår inte varför allt händer mig. men jag antar att på något jävla sätt så får jag skylla mig själv..
nu är detta som hänt inte värsta grejen. men jag hade faktiskt nästan ställt in mig på att åka till Uppsala. men det går inte för att det inte finns någon plats i bilen eller nått..
men men.. en tjej som mej får väll som sagt skylla sig själv :(  vill ju bara ha lite närhet åtminstone :/ jaja. jag börjar bli van med att saker inte blir som jag tänkt :/  börjar lessna på ensamheten faktiskt. vill inte ha något förhållande med någon. bara lite närhet åså :/
borde skita i allt istället. så slipper man allt krångel.

kanske det blir debaser med Linnea å dem då. har ingen lust bara.. all ork och lust att göra nått bara försvann ..

hejdå.

jag har fått ta mycket skit . (inte av J. såklart. men tidigare). förtjänar jag verkligen det? förtjänar jag att ha blivit så här förstörd och leva med dålig självkänsla? eller har jag förstört mig själv kanske? hmm... :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0