Me and my friend captain Morgan

och så kom verkligheten ikapp mig..
fan..
:(

det var sjukt kul på teatern idag iallafall. Jag var ganska bra faktiskt. nästan bättre än någon gång innan.  Det känns som att jag kan spela och improvisera nu när jag mår lite bättre..

imorgon: Fredag.
vilket innebär att jag öppnar imorgon och slutar kl.15 :D det blir då en fika på Sivletto med min bästa vän Kim :) sedan ska vi åka hem till syrran och se på film å käka godis tänkte vi. andres och anette skulle visst komma också:) mina älsklingspälsklingar! <3 iiih snart kommer Plupp ut ju! längtar:)

Lördag: Party.
planen:
supa, (rom och cola såklart). dansa. och ja. dö?? eller  nää men det ska bli så skönt att gå ut utan att ha förpliktelser. det var längesen jag kunde göra det. men säkertligen så kommer jag göra bort mig på något sätt . som vanligt..
status: hopplös.

status idag: ensam = singel på livstid!
Mood: övergiven
I want: Dra från stan

jag känner mig som den där ensamma tjejen i någon utav de tusentals skitdåliga tjejfilmer som brukar gå på bio eller tv. De som handlar om den där tjejen som fyllt 30 år och upptäcker att alla hennes vänner gift sig och skaffa barn.  Sånna filmer som jag alltid bölar till när tjejen tillslut finner sin man och allt blir underbart. baah. som om det skulle hända på riktigt liksom.
haha nämen jag vet-. det är inte kört .jag är ju bara 23 år:) men ändå..

"Jag är hellre olycklig ensam än tillsammans med någon"/ Marilyn Monroe



pöss häj! /sweetEm


Kommentarer
Postat av: lindah

Inte är du ensam gumman.. Du har ju mig! :-D <3

2009-03-20 @ 07:33:38
URL: http://rockabillygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0