Only fools rush in...

iih.. vilken rolig helg:)

Kom dit i lördags på dagen. han hämtade mej sen åkte vi hem till honom å gjorde pannkakor:D tydligen så är jag kass på det så jag fick sitta och titta på . han tyckte att jag skulle gå å lägga mej å sova en stund men så ohyfsad är jag väll ändå inte ;)
sen gjorde vi faktiskt inte så värst jättemycket egentligen.. såg på film. och var ute och käkade kinamat:)
Åkte sedan hem till hans kompis Linus. han var på fest så vi hade hans lya för oss själva en stund innan Johan skulle vara fyllechaffis hehe:) 
på söndagen var jag med honom i garaget haha. är ju van med det :P satt mest bara och tittade på honom;) ååh det är verkligen något speciellt med killar i arbetsbyxor . en bonus är att se dem arbeta också hihi;) Han har en ford costum 51.a. mattsvart och så jävla snygg :)
kom hem igår kväll vid 20.30 tiden. gjorde ordning mej och la mej för att kollap å Beck. men somnade som en gris. sjukt trött. vad gör du med mej egentligen ?haha..

denna dagen har väll varit som vanligt.
känner mej lite ensamnu bara.. men det är väll nyttigt kan jag tro..
trött och vill ha helg igen:P paaarty:D förhoppningsvis hehe..

orkar inte skriva mer nu;)
puss hej <3 

ja det visar sig väll....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0