No heart to spare

Nu börjar jag längta till helgen:D asc i ¨på lördag då:)
blir nog en hel del folk ..
J. ska nog inte dit :/ men men.. hoppas att hans kompisar ska dit iaf då hehe :)
och en kille jag träffa ute förut hörde helt plötsligt av sig idag å ska tydligen även han dit hehe :)
själv åker jag dit emd sussie :) vi får det nog riktigt kul:)

och nu är det iaf spikat :(
men skönt iaf att veta . och att vi kommer umgås ändå hihi :) tötis! 
jaja. får väll se då.. :/
vet iofs inte om jag ska vara glad eller lessen.
får väll koncentrera mig på mig själv och att ha kul hehe..

denna dag har varit sjukt stressig. och nu håller jag på att tvätta.. hade inga rena kläder kvar:P eller iaf inga snygga, rena kläder. och inga underkläder heller haha!

jaja..

hejhej  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0