loooove öööh ?

kan inte sluta bööööla:( måste komma bort från lägenheten haha..

ja jag är avis på alla äckligt kära människor.. jag vill också vara det.. eller.jag vet inte vad ajg vill. men det går iaf inte så..
men får väll vara nöjd med att ha det som jag har det nu. så illa är det inte ändå.. men vill ju bara ha lite närhet iaf :/ som jag iofs kanske kan få men ändå..
och överallt i alla jävla sånger , t.o.m rock, så sjungs det om löööve.. blä jag kräks:P

damp

tittade på en film som håkan gjorde till mej när vi var tillsammans. på alla hjärtans dag. den enda alla hjärtans dag som jag kommer ihåg.. Han hade lagt rosenblad i sängen på ett vitt sidenlakan och lagt tre röda rosor på kudden. och så hade han tänt en massa ljus i hela sovrummet. fick en fin present också.vad minns jag inte nu :P det var den bästa alla hjärtans dag någonsin. Han måste verkligen ha älskar mig. och jag honom.. men man glömmer ju bort. eller. gömmer långt in.. ibland är man dum som slarvar bort kärlek sådär :/ fast är man inte kär längre så är man inte.. men han är nog ändå den snällaste kille jag känner. så jäkla genomsnäll.
förutom min lilla lillskit då. hihi. Kim alltså:)

jaja..

drar nog till marie sen.

hejdå


Kommentarer
Postat av: lindah

Jag är inte heller så förtjust i kära människor. :| Måste man verkligen skylta med att man är lycklig? :P Nej men allvarligt, kul för dom.. Tråkigt för mig. ;-)

2009-03-23 @ 06:57:41
URL: http://rockabillygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0