Life

vad fan ska man göra för att trivas med tillvaron??
ska jag våga chansa och flytta någonstans kanske? bara söka jobb lite här och där och se vart jag hamnar. vill bort bort bort..  bort från skitstället jag jobbar på. dels så är jag trött på hur jag blir behandlad. har tagit tillräckligt med skit nu. idag skickade jag in ett barn på vilan ensam en liten stund. då säger hon :"du kan inte skicka in honom ensam. det vet ju ALLA". inte sa hon det på ett trevligt sätt heller.. jag är så jävla less på att ta skit. varför just jag?? har tagit tillräckligt av det . nu och tidigare i livet.. dessutom börjar det bli jobbigt att vara i mariehäll å sundbyberg som sagt :/ jag och Micke är sams och redde ut lite saker idag på sms faktiskt. så vi skiljs iallafall som vänner. men ändå..
Skulle gärna chansa å flytta till en annan stad. då skulle jag iallafall slippa sthlm. själva staden. stressen. alla folkmassor. all skit överallt. jag skulle säkerligen få ett annat jobb då som jag trivs bättre med.
jag har nog iallafall bestämt mig för att skjuta upp studerandet. det får vänta ett år eller så. jag behöver fixa mitt körkort först känner jag och tjäna lite mer pengar också.. men, jag skulle sakna mina vänner, dansen och teatern. eller kanske skulle jag kunna gå kvar ändå? elelr kanske jag borde flytta en liten bit utanför sthlm bara? typ Sollentuna. där bor ju anette och hon säger att det är jättebra där.eller det kanske itne är så smart att byta körskola?
jag vet fan inte. vet inte vad jag ska göra.. men ska nog iallafall börja söka nytt jobb. börja med det och se vad som sker.. tiden rinner iväg och jag blir knappast yngre haha.

Helgen var iallfall toppen :)
föresten. konstigt att man blir sådär knas i magen å sånt på söndag kväll, dagen innan man ska börja jobba igen :/
I lördags var jag ut med Linnea, Annika, andres och en kompis till Linnea som heter daniel. trevlig prick haha :)
det var sjukt dålig musik men efter några glas så gick det iallafall att dansa en liten stund haha..
söndag morgon kl.8 var det dags att gå upp för att ta tåget till uppsala .. var där vid 11.tiden. jag å J gjorde inte så mycket. såg på film och var bakis typ haha.. på kvällen hängde jag med gänget på bio:) vi såg "kenny starfighter". hur kul som helst  hihi :) jag sov faktiskt kvar hos honom inatt. så jag åkte direkt från uppsala till jobbet. tog bara en timme ungefär:)
men oj va trött jag är. måste fan sova nu..

puss hej / SweetEm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0