Jag var bara tvungen haha

Är du kär??

10 bevis på att Du är kär :

1. Du känner dig avundsjuk när du ser personen med någon annan.
2.Du kan läsa sms från personen om och om igen
3.Du känner dig ibland lite osäker när du är med honom/henne.
4.Bara att höra hans/hennes namn ler du
5. Du kan sakna personen,fast att ni nyss har träffats
6.Du kan börja lyssna på låtar som påminner om personen
7.När ni är med massa andra,så fokuserar du bara på den personen
8. Du älskar att känna personens lukt
9.Du ler för dig själv när du tänker på honom/henne
10.Medan du läste detta var det bara en person du tänkte på

Om du inte kopierar och lägger in  inom 15 min,kommer du få otur i kärlek i 20 år!!

haha tror inte på sånt . egentligen.. men hmm jag kopierar och lägger in ändå. för säkerthetskull. otur i kärlek vill jag ju inte ha! :P

så sitter man här igen.. jag vaknade för tidigt. alltså kl.6, och kunde inte sova mer. Jag är iofs ganska pigg faktiskt. Jag har sen jag träffade J.  gått och lagt mej tidigare på kvällarna. Han sitter aldrig vid datorn så nu har jag ingen anledning att sitta där eftersom jag inte har någon att prata med på msn.- eller. mina andra vänner då. men dem pratar jag med så mycket ändå haha.

nu tänkte jag sortera och radera lite bilder på datorn..

idag: jobba jobba jobba. kärringen är på semester. jääj. då kanske man får en lugn vecka då haha..
tyvärr har jag anmält mej till en jävla kurs efter jobbet som handlar om att ha utvecklingssamtal, sekretess m.m. som håller på till klockan 21.00.. ush kommer vara trött som fan :P

komma ihåg: söka till Kulturparaplyet :) hoppas hoppas hoppas jag kommer in.
eller ska man fly från stan istället ? det är ju ganska lockande. Jag är trött på Stockholm.

puss hej / SweetEm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0