Hjärterdam, hon vill ha puls

"Jamen då är det magkatarr du har".
ööh.. vad tror hon att hon är. en jäkla läkare eller :S fast tänk om det är magkatarr :/ jag hade iallafall sjukt om i magen, mellangärdet och bröstet igår :( och typ spänningar i nacken. stress och oro säkert..
men jag kan bara inte vara still. och så fort jag börjar tänka på allt som ska göras här hemma idag så får jag ont i magen :/  men.. tänk om det är en allvarlig sjukdom eller nått jag har :S kan få för mej sånt .. men det gör ju faktiskt ont på¨riktigt..så hypokondisk kan jag ju inte vara iallafall :/   för canser åsånt kan man faktiskt få bara sådär..
och det är såå skitigt på jobbet. sand, bajs, kiss, snor. sjukdom! Jag börjar nästan få bacillskräck nu :S

Min lilla Kim kom till mig igår:) jag sa till honom att jag kände mig lite ensam och ledsen haha. ( det var en konstig ensamhetkänsla som både kändes skön och förödrande på samma gång).  så han kom till mig efter att han varit i garaget i solna :)´han är så snäll. Genomgod i  hela hjärtat och själen. Varför finns det inte fler killar som honom för ? ja men hur som helst så är han som en bror för mig och bandet vi har mellan oss är något speciellt. kan inte riktigt sätta ord på det :)
jag mådde iallafall hur som helst bättre :) han var kvar till kl. 12.30 typ..
Vi satt mest å snacka faktiskt och tittade lite grann på lets dance. han fick kika på lite bilder också från power meet åså. det visar sig att han känner Mickes bästa vän robban lite grann. å hans "raggargäng", från Tyresö. ja världen är liten :) fast inom denna sväng så är det förvisso inte så värst konstigt..

föresten. någon som har en säng till salu? haha .
peter har tagit bort vattensängen nu. så jag sover fortfarande i vardagsrummet . vaknar fan astidigt bara för att det blir så ljust..fast jag tror att det blir så med åren. att man vaknar tidigare menar jag. antar att man inser att det inte går att ligga och dra sig hela dagarna. som jag och micke alltid gjorde. ush. jag får nästan ångest av att tänka på det :/ vi kunde ligga och dra oss å sova till säkert kl.15. det var iofs mest micke som gjorde det. inte gick det att få upp honom heller haha :P så då tappade jag lusten att göra något jag också. jag ville ju vara med honom..
men jag kommer ihåg allt så väl. alla promenader.
och hur glad jag alltid blev när du sa att du ville hitta på saker. När vi gick på museum. när vi sådär impulsivt promenerade jättelångt och fick för oss att åka till Gröna lund bara sådär..
och power meet. alla andra bilträffar.
du ville mest vara med mig när vi var ensamma, och när vi skulle göra något du tyckte var kul.- men jag accepterade det. så länge accepterade jag det.trots att det gjorde ont. jag älskade dig som du var. .sedan sa du att du skulle ändra på dig. men något blev knas ändå :/
Jag vet inte hur jag ska kunna bli så kär igen som jag varit i dig. du måste trots allt varit min livs största kärlek. för kär, det var jag verkligen. men ibland räcker det inte att älska en människa för att kunna hålla ihop. allt annat måste fungera också :/ men du har hjälpt mig så sjukt mycket. samtidigt som du har själpt mig vissa dagar..
men du var så kramgo. jag kommer ihåg hur jag älskade hur du brukade pussa mig på pannan. och hur lycklig du såg ut när du såg på mig på morgonen när du vaknade.
men det är så mycket som jag inte förstår när det gäller dig. Det finns så mycket mer micke att lära känna.  samtidigt så vet jag att du är Micke. det är ju micke. som jag känner så väl. Som jag för så längesen tog till mitt hjärta..
Trots att du är så långt bort, så känns du så nära. Det känns på något sätt som om du alltid kommer finnas hos mig. trots att vi aldrig hörs av.
det var längesen nu.  jag hoppas du repar dig. jag hoppas du mår bra. du förtjänar att vara lycklig. jag tänker ofta på dig. och undrar, vad gör du nu
jag vet bara inte hur jag ska kunna ta någon till mig igen. släppa in någon i mitt hjärta :/ jag som trodde att våran kärlek var evig. efter allt detta tror jag inte lika starkt på kärlek längre.. men jag är inte bitter.detta känns bara inte som jag helt enkelt.. men aldrig att jag går genom samma helvete igen!
jag klarar av att se på alla bilder nu. och höra de där låtarna. det är enbart minnen nu. ganska fina sånna ändå.men inget mer.. ångesten och den eviga längtan har förvandlats till oändliga minnen och jag kan t.o.m le åt det.. jag kan inte vara sur och tvär längre.. Jag glömmer dig aldrig. knasboll :)

Ikväll blire nog Uppsala:) och blir det inte uppsala så ska jag gå ut med Linnea. och tror att det var annika och andres som skulle med.. ååh mina älskade vänner. det är för er jag lever :) är det något jag har lärt mig, så är det att leva för sina vänner och inte bara för sin partner om man har en sån. Kärlek är så mycket mer än mellan två älskade!
men men.hur som helst så ska jag iallfall dricka rom å cola ikväll;)

innan det blir det att fortsätta lägga in musik på datorn, städa, diska och fixa:)

ush. vilket tråkigt blogginlägg haha :P  eller åtminstone konstigt. och långt. som vanligt. antar att ingen ändå läser :/

nä nu ska jag sluta gnälla iallfall.
det är ju iallafall vår.
ööh var.

Gyllene tider är sommartider!
ååh Winnerbäck. jag hade glömt hur underbara hans låtar är..

puss hej / Emelie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0