Goodbye Sweet Baby Doll

Oj var det fest igår eller? haha.
mitt huvud säger det iallafall.
Status: övergiven
Mood: bakisångest
I want: spy haha

haha nämen kvällen var ganska lyckad ändå. Det blev Arlanda street cruisers :) Jag har inte haft så kul på evigheter. Tiden gick så sjukt fort bara.Helgerna bara springer iväg. kvällen igår hann ju knappt börja innan den slutade . Vi var där ganska sent iofs. 23.30 ungefär och jag har ingen aning om när vi åkte hem haha. Vet bara att jag somnade runt 04.30. Fick nämligen det sista sms.et 04.15 ungefär märkte jag när jag vaknade :P det är alltid lika kul att läsa alla fyllesms dagen efter. det blev ganska många ett tag där på slutet ;) alltså.hemma. haha.
Jag fick mig en liten överaskning också :) Cruise Around gänget inklusive Johan :) de kom. ändå.. hihi jääj. Ibland kanske det är bra att hoppas ändå :)
såg en massa annat folk som jag känner och känner till också. kul. och den andra Johan från Sthlm som messat mig i veckan träffade jag på . men han försvann lika fort som vinden. lika bra det haha..
 och alltid är jag lika snygg, full och dum. men rom och cola är ju så sjukt gott! Denna gång hade jag ju iofs inga förpliktelser haha..
och folk kände igen mig trots min drastiska omfärgning av håret. Jag vet inte än om jag ångrar mig eller inte. men jag får väll se ut så här ett tag nu haha. Jag ser ut som Daisy :) 
 Bandet var otroligt bra också :) dansade en massa och med Johan en del :)
men trots allt detta så åkte man ändå ensam hem :O jag hånglade inte ens med någon. vad jag minns haha.. hur blev det så egentligen ? (med detta menar jag Inte att jag brukar ta med mig okända män hem alltså haha). Jag ville åka med Johan och gänget men det fanns förstås ingen plats i bilen :/  vet iofs inte om jag hade fått följa med ifall det hade funnits plats i bilen :O
Men visst är det väll så att fina flickor alltid sover hemma?
Idag vill jag bara ligga i sängen och dö haha ! jag tänker fan ligga och böla framför någon utav de där jättedåliga kärleksfilmerna som jag pratade om i veckan.. ush. jag har alltid ångest dagen efter även om jag inte gjort bort mig på något sätt. Tror inte jag gjorde det igår iallafall . fast det beror ju förstås på hur människor upplever mig haha.. men det är likabra att ha ltie ångest ifall att liksom..
när jag varit ute så drömmer jag ALLTID om kvällen som varit. så jag får uppleva kvällen igen. mindre bra är det när jag blandar ihop drömmen med verkligheten och jag inte ritkigt vet vad som hände egentligen :P hahah.. 
ush. vill inte vara ensam idag :( jag är ju van att ha någon att bakismysa med dagen efter (någon som jag tycker om.inte vem som helst hehe). Men jag är väll dömd förevigt nu haha!
singellivet är Underbart ibland. de gånger man märker hur fri man är. Fri att göra vad man vill här i livet. vara med vem man vill. förhållanden är ändå ett enda stort mysterium. 
Singellivet Suger när man märker att det inte längre finns någon kvar att bara få hålla om och älska. När man vänder sig om och ingen står bakom. (förutom vännerna då förstås). 
kortfattat: Hurra för singellivet när man är ute och festar eller när man bara vill vara fri. Buu för singellivet när ensamheten och ångesten dagen efter kommer krypandes. 
men jag måste nog sluta med att oroa mig för att folk ska försvinna ifrån mig. bara det att det går så fort om det väl händer. Hinner ju knappt blinka :/  efter vissa omständigheter så vet jag inte längre hur jag ska vara eller vad jag ska säga för att inte skrämma bort dem..(det gäller mestadels om jag träffar någon jag tycker om).  
dessutom är jag rädd för att alla roligheter ska ta slut på något sätt :/ hmm...
Jag kom på en sak idag också. Borde man inte känna sig lyckligare i ett förhållande än när man är singel? generellt alltså. med tanke på fjärilarna i magen m.m. och allt det andra..
för trots ensamheten så känner jag mig lyckligare/gladare nu.. så då måste ju något verkligen varit knas :/ eller. i början var det ju bra. då var jag jättekär och lycklig. men ibland håller kärlek inte förevigt även om man först tror att den ska göra det :( men jag tror att det handlar mycket om att jobba med sig själv. bli lycklig över sig själv som person och känna sig trygg ensam och inte behöva söka trygghet i någon annan. samtidigt som jag är rädd så känns det ändå spännande att inte veta hur den närmaste tiden kommer se ut..
men ååh. vilken tjej tycker egentligen inte om att gosa in sitt ansikte i bröstet på en man? (kvinna när det handlar om flator då haha). Vilken människa tycker egentligen inte om att känna tvåsamhet?

ingen tycker om mig. ingen vill ha mig. för att jag äter mask.
haha nä det gör jag inte men det var en ganska passande liknelse :P
jaja..
snäälla någon kom och laga mat åt mej;)
men blir väll att gå å köpa en pizza sen.. 

jävlar vilket långt inlägg det blev :O haha.

Tack hej / SweetEm

Ps: varför äta oxkött när man kan få lammkött? 


haha jag på Arlanda street cruisers förra gången:) när jag var nydumpad
och jättegrinig :P

Kommentarer
Postat av: lindah

damn kvinna!!!! långt? förnamnet det.. ;-) Jag tror jag har läst vissa rader flera gånger om för att jag tappade bort mig hela tiden. Samtidigt ser jag att din ruta blinkade på msn, och jag fick panik! Men jag har läst nu iallafall. DUKTIGA JAG!

2009-03-22 @ 16:35:21
URL: http://rockabillygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0