Favorit i repris!

Ta fram din mobil och var ärlig.
(men jag hoppar faktiskt över sånna där tråkiga namn som te.x adressändring. för då blir det bara tråkigt. som sist. så denna gång blir det bara riktiga personer :P ).

HAR DU PUSSAT NUMMER 2? Alina: ooh jaa;)

VAD HAR DU FÖR RELATION MED NUMMER 9? Anneli. gammal kollega :) och vänner.

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 12? Annzo.hmm ja det undrar jag också, :/ vi har ingen kontakt längre..

ÄR NUMMER 20 SÖT? Celi, min kusin. klart hon är. hon är ju min kusin;)

VAD VAR DITT FÖRSTA INTRYCK PÅ NR 28? Elin. woow!

HUR TRÄFFADE DU NUMMER 35? Farfar träffade jag antagligen första gången några gånger efter min födsel:)

GILLAR DU NUMMER 42? Gunilla. hmm vet inte vilken Gunilla det är ens. tror det är min gamla chef. ja jag gillade henne som chef :)

HAR DU TRÄFFAT NUMMER 50 DEN SENASTE MÅNADEN? Jocke; hmm vettefan ens vem det är:S något ragg eller nått säkert haha. så nej det har jag inte

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 55 NÄSTA GÅNG? Jonte. det vet jag inte. vi har tappat kontakten :/

ÄR DU NÄRA VÄN MED NUMMER 60? Kim min bästis! jaa såklart. han är den bästa :)


HAR DU GÅTT PÅ BIO MED NUMMER 64? Linda. nä men sett på film hehe

SKULLE DU KUNNA GÅ UT MED NUMMER 75? Marianne.pappas sambo. njae.. det skulle nog kännas konstigt=)


VAD PRATAR DU & NUMMER 80 OFTAST OM? Marta. killar :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0